Projekta mērķis bija aktualizēt jautājumu par praktiskās pieredzes „pielietošanu” studiju procesā. Šāda veida fokusdiskusija fakultātē norisinājās pirmo reizi. Tika akcentēts - kādas mācību metodes lekcijās, semināros, nodarbībās izmanto mācībspēki un kā ar labās prakses piemēriem piesaistīt un ieinteresēt studentus mācīties. Kā savu labās prakses piemēru maģistrantes piedāvāja diskusijas dalībniekiem piedalīties lomu spēlē "Mācīšanās kafetērija". Dalība fokusdiskusijā klātesošajiem ļāva izteikt savu viedokli, argumentus par konkrēto jautājumu, saņemt atgriezenisko saikni un radīt jaunas idejas, kā arī dalīties ar jau esošo pieredzi un idejām. Jāsecina - dalībnieki bija savstarpēji ieguvēji. Uzklausot dalībnieku pieredzi un iespējas par praktiskās pieredzes aktualizēšanu studiju kursā, izskanēja vairāki viedokļi. Piemēram, profesore Dr.psych. Lūcija Rutka norādīja, ka praktiskās pieredzes apmaiņa ir ļoti būtiska, tomēr nevajadzētu aizmirst arī par esošajiem kursa aprakstiem, un uzsvēra, ka labās prakses pieredzi vajadzētu cieši sasaistīt ar kursa mērķi, uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. Profesore Dr.paed. Zanda Rubene akcentēja praktisko piemēru būtisko nozīme studiju procesā. Norādīja, ka ar studiju kursa palīdzību ikkatram vajadzētu veicināt izpratni no praktiskā viedokļa, kur tālāk teoriju var pielietot dzīvē, citējot: „Bez prakses piemēriem teorija zaudē jēgu”. Labās prakses piemēri ir labs instruments praksei, un ļauj studentiem dalīties savā pieredzē, izstāstot savus piemērus no dzīves. Fokusdiskusija LU PPMF noritēja brīvā gaisotnē, un tajā piedalījās arī docente Dr.phil. Ludmila Apsīte un Dr.sc.admin. Gunta Kraģe, sniedzot lielu ieguldījumu un atbalstu fokusdiskusijas norisē.
Piedalīšanās šāda veida diskusijās rosina uz jaunām idejām, pieredzes apmaiņu, kā arī veicina saliedētību starp mācībspēkiem un studentiem.
Fokusdiskusijas rezultātā sagatavoti ieteikumi maģistra studiju programmas pilnveidei:- veicināt fokusdiskusiju „izplatību” studiju procesā,
- organizēt tās regulāri un izmēģināt dažādas idejas praksē, pielāgot tās savām vajadzībām;
- kā galveno mērķauditoriju piesaistīt mācībspēkus un studentus, lai tiktu veicināta to saliedētība un rasta iespēja dalīties pieredzē.