
Alema Amāra ir Didaktikas katedras profesore un specializējas instruētās otrās valodas apguvē. Viņa pēta uz formu vērstas/vadītas mācības, izzinot proaktīvas un reaktīvas pieejas un to saistību ar izglītojamo un valodas mainīgajiem aspektiem.
Būdama prodekāne un dekāne, viņa ir nozīmīga pieredze skolotāju izglītības programmu vērtēšanā un attīstībā. Pēdējo piecu gadu laikā viņa ir vadījusi vairāk nekā 40 pirmā un otrā līmeņa augstākās izglītības programmu reformas. Pašlaik viņa vada nozīmīgu Tunisijas skolotāju izglītības programmu reformu, ko finansē UNICEF.
Ekspertīzes jomas: angļu valoda; angļu valodas kā otrās valodas mācīšana; augstākā izglītība –koledžu un augstskolu didaktika; gramatika; otrās valodas un svešvalodas.
Darba valoda: angļu.