Ziņas

Studentes stāsts: Būt daļai no pārmaiņām

Maģistra studiju iespējas LU PPMF

Uzzini par PPMF pamatstudiju piedāvājumu!

Studentes stāsts: Vēlos strādāt jomā, kas saistīta ar bērniem un jauniešiem

Projekta DiversAsia: Iekļaujošās prakses pārņemšana dažādības atbalstam Āzijā" projekta aktualitātes

Topošo skolotāju mobilitāte studiju laikā – Latvijas Universitātes un Greifsvaldes Universitātes kolēģu tikšanās mērķis

Studenta stāsts: Pedagoģija sniedz priekšstatu ne tikai par bērniem, bet par cilvēkiem kopumā

Skolotājas pieredzes stāsts: Iespēja reāli ietekmēt Latvijas izglītības sistēmu

Ar aicinājumu sirdī būt pārmaiņu nesējam

LU PPMF sveic vasaras saulgriežos!

Topošajiem studentiem ir pieejamas plašas studiju iespējas pedagoģijā un izglītības zinātnēs

Atzinīgi vērtē darba vidē balstīto pedagoģijas studiju programmu

Iekāpjot skolotāju kurpēs, īsteno sapni par ideālo mācību stundu

Doktorantes stāsts: Mums vairāk jānovērtē izglītības sniegtās iespējas

Aicina uz tiešsaistes diskusiju “No Mg. par Dr.: doktorantūra tuvplānā”

Studentes stāsts: Skolotāja profesija apvieno dažādas radošuma iezīmes

Prof. Linda Daniela: Skolotājam jārada aizrautīga interese par mācīšanos

Mūžībā devies mākslinieks Juris Utāns

Studenta stāsts: Sapnis par skolotāja profesiju lolots no mazotnes

Līdz 7.jūlijam aplūkojama mākslinieces Ingrīdas Irbes gleznu izstāde

Sirsnīgā gaisotnē aizritējusi izstādes “Saules spēles. Veltījums Baltijas jūrai” atklāšana LU Zinātņu mājas bibliotēkā

15.jūnijā notiks PPMF Pedagoģijas zinātniskā institūta amatu kandidātu atklātās nodarbības

Uzzini par iestājpārbaudījumiem LU PPMF studiju programmās

Nāc studēt LU PPMF! Uzņemšana sākas 4.jūlijā

Atbalsts iekļaujošās izglītības principu izstrādei augstākajā izglītībā

Kas jāzina par reģistrāciju studijām? Atbildēs studenti

Re: Vīzija par nākotni – studenti aicināti radīt inovācijas un ietekmēt revīzijas nozari

LU Akadēmiskajā centrā tiks atklāta Ēras Zalcmanes gleznu izstāde “Saules spēles. Veltījums Baltijas jūrai”

“Mācītspēks” atlasi izturējuši 122 jaunie speciālisti

Atklāts ceturtais objekts projekta “Reliģisks teksts kā laikmetīgs vides objekts” ietvaros