Tija Zīriņa
Dr.psych.
Amati: profesore
Nodaļa: Pirmsskolas un sākumizglītības nodaļa
E-pasts: tija.zirina@lu.lv
- SDSK1175 Psiholoģija skolotājiem, nepilna laika klātiene – 4 KP, A daļa.
- MS0E06_a Pedagoģiskā psiholoģija nepilna laika klātiene - 2 KP, A daļa.
- Studiju kurss “Childhood concepts: theory and practice” (2017, 2020). Kauno Kolegija/ University of Applied Sciences, Justinas Vienožinskis faculty of Arts, Lietuvā. Vadītas nodarbības pirmsskolas izglītības skolotāju programmu studentiem, 30 akad.stundas.
- LU PPMF Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra pedagogu tālākizglītības 72 stundu programmas “Pedagoģiskā procesa raksturīgākās iezīmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības” vadība.
- LZP eksperte Sociālās zinātnes - Izglītības zinātnes; termiņš līdz 17. 06. 2023.
- Vadītie un aizstāvētie maģistra darbi - 8.
- Vadītie un aizstāvētie bakalaura darbi, diplomdarbi un kvalifikācijas darbi - 167.
- Norvēģijas Zinātnes padomes finansētais pētniecības projekts Syllable Structure: Acquisition, Loss and Typology ( SALT). Vadošā organizācija - UiT The Arctic University of Norway, Tromsø ( Norvēģija). Sadarbības partneris – Universiteit Leiden ( Nīderlande). Dalība projektā no 01.02.2019. līdz 30.11.2020. kā projekta pētniecei.
- 2018-1-IS01-KA202-038793 Erasmus+ KA2 Project Sustainability in the Rural Areas (SITRA). Vadošā organizācija – Islande, Fjolbrautaskolinn i Gardabae, dalībvalstis – Norvēģija, Somija, Nīderlande, Latvija, Vācija. Dalība projektā no 01.09.2018. līdz 31.08.2021. kā projekta koordinatorei.
- 2018-1-RO01-KA201-049545 Erasmus+ KA2 Project Teaching learning spaces competence from early childhood education (TELESPA), ( 2018 – 2021), projekta koordinatore. Vadošā organizācija - Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iasi, Rumānija, dalībvalstis – Turcija, Portugāle, Latvija. Dalība projektā no 01.09.2018. līdz 31.08.2021. kā projekta koordinatorei.
- NFI/R/2014/ 053, Latvian language in monolingual and bilingual acquisitions: tools, theories and applications (LAMBA). Projekta sadarbības partneri – Trumses Universitāte ( Norvēģija) un Oslo Universitāte ( Norvēģija). Dalība projektā no 02.03.2015. līdz 30.04.2017. kā vadošajai pētniecei.
- DCI-NSAED/2014/1#188450345#, EU project Global Schools: EYD 2015 to Embed Global Learning in Primary Education, vadošā organizācija - Rēzeknes pašvaldība. Dalība projektā no 30.07. 2015. līdz 31.03.2018. kā projekta ekspertei.
- 2014-1-LT01-KA200-000368. Experiental Education Competences (EXPEDUCOM). Vadošā organizācija-Kauno Kolegija, dalībvalstis – Turcija, Latvija, Nīderlande, Portugāle,Grieķija, Rumānija. Dalība projektā no 01.12.2014. līdz 31.08.2016. kā projekta koordinatorei.
- 2013-1-GR1-ERA10-15357. Language learning and language teaching in multicultural environments: how to bring language diversity and language variation in class (LaDiva). Vadošā organizācija - University of Crete ( Grieķija), dalībvalstis – Nīderlande, Norvēģija, Turcija, Lietuva, Latvija. Dalība projektā no 23.04.2012. līdz 12.04.2014. kā projekta koordinatorei.
- LLP/AT – 230/8/07 Teaching Competences in Real Environments (TeCORE). Vadošā organizācija - Kirchliche Padagogische Hochschule in Wien – campus Krems – Mitterau ( Austrija), dalībvalstis - Lietuva, Rumānija, Ungārija, Nīderlande, Spānija, Grieķija, Norvēģija, Turcija, Čehijas Republika, Kipra, Latvija. Dalība projektā no 01.06.2007. līdz 01.06.2010. kā projekta koordinatorei.
- Eksperta darbs ziņojumam “Key data on Early Childhood Education and Care 2014 http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/166EN.pdf Sadarbībā ar Eurydice tīkla Latvijas nodaļa, Valsts izglītības attīstības aģentūra ( VIAA).
- Massari, G.A., Alat, Z., Karabay, S., Miron, F.M., Mesquita, C., Vasques, C., Rodrigues, M.J., Zirina, T., Taurina, A.( 2019) A multinational investigation of quality of day care centers. // 4th International Conference on Teacher Education, May 3-4, 2019, Bragança: Proceedings Bragança : Instituto Politécnico de Bragança, p.472 - 481. ISBN 9789727452590.
- Massari, G.A., Alat, Z., Karabay, S., Miron, F.M., Mesquita, C., Vasques, C., Rodrigues, M.J., Zirina, T., Taurina, A.(2019) A multinational investigation of quality in preschools. // 4th International Conference on Teacher Education, May 3-4, 2019, Bragança: Proceedings Bragança : Instituto Politécnico de Bragança, p. 464 - 471. ISBN 9789727452590.
- Markus, D., Zirina, T., Markus, K.(2019). Education in the state language: problems and necessary solutions in pre-school education institutions. // 11th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN); July 1-3, 2019, Barcelona (EDULEARN proceedings). Valencia : IATED, p. 6802-6807. ISBN 9788409120314. ISSN 2340-1117. Indeksēts Web of Science.
- Urek, O., Vulāne, A., Darģis, R., Tauriņa, A., Zīriņa, T., Simonsen, H.G.(2019). Latvian CDI: methodology, developmental trends and cross-linguistic comparison. // Journal of Baltic Studies Vol. 50, N 3 (2019), p. 285–305 https://doi.org/10.1080/01629778.2019.1590433, URL: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/01629778.2019.1590433 ISSN 1751-7877. Indeksēts Web of Science, SCOPUS.
- Markus, D., Zīriņa, T. ( 2019). Assessment Tools of Latvian Language Acquisition: Problems and Application Versions. // INTED2019 : 13th International Technology, Education and Development Conference, 11-13 March, 2019, Valencia, Spain : Proceedings Valencia : IATED Academy, p.3242-3247. ISBN 9788409086191. ISSN 2340-1079. Indeksēts Web of Science.
- Alat, Z., Alat, K., Kamantauskiene, V., Massari, G.A., Miron, F.M., Mesquita, C., Tzakosta, M., Verheij, J., K., Zirina, T. ( 2018). International Research Report on Experiential Learning Approaches. // A Handbook on Experiential Education. Pedagogical Guidelines for Teachers and Parents Iasi : Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza", p. 89-131. ISBN 9786067144949.
- Zīriņa, T. ( 2017). Digitālā tehnoloģija un bērna valodas attīstība. // Bērnu valoda Latvijā 21. gadsimtā. Rīga : Zinātne, 3.sēj., 144.-154.lpp. ISBN 9789934549410.
- Markus, D., Zirina, T. ( 2017). New Knowledge and Skills in Latvian Language Acquisition. // 10th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI 2017); Seville, Spain, 16th-18th November, 2017 : Proceedings of Conference Seville : IATED Academy, p. 3043-3049. ISBN 9788469769577. ISSN 2340-1095. Indeksēts Web of Science.
- Markus, D., Zirina, T. ( 2017). International Project "LAMBA".// 11th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2017); 6-8 March, 2017, Valencia (Spain) : Conference Proceedings / eds.: L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres Valencia : IATED, p. 4355-4360. ISBN 9788461784912. ISSN 2340-1079. Indeksēts Web of Science.
- Markus, D., Zīriņa, T. (2016). Bērnu komunikācijas prasme. // Bērnu valoda Latvijā 21. gadsimtā. II Rīga : RaKa, 2. sējums, 199.-210.lpp. ISBN 9789984463476.
- Vulāne, A., Tauriņa, A., Zīriņa, T. (2016). Aptaujas metodes izmantojums bērna vārdu krājuma izzināšanā. // Bērnu valoda Latvijā 21. gadsimtā. Rīga : RaKa, 2. sēj., 21.-42. lpp. ISBN 9789984463476.
- Tauriņa, A., Zīriņa, T.( 2015). Development of children dialogic speech and literacy skills at play and project's activities in pre-school institutions in Latvia. // Language learning and teaching in multicultural environments: the inclusion of language deviation and language variation in class = Γλωσσική εκμάθηση και διδασκαλία σε πολυπολ / ed. M. Τzakosta Athens : Gutenberg-Dardanos, p.163-183. ISBN 9789600116724.
- Purmale, R., Zīriņa, T. (2015). Role of Outdoor Education in Children Research Skills Development. // Rural Environment. Education. Personality. (REEP), 15th-16th May, LLU, Jelgava, Latvia : Proceedings of the 8th International Scientific Conference / Latvia University of Agriculture. Institute of Education and Home Economics Jelgava : Latvia University of Agriculture, p.60.-64. ISSN 2255-808X. Indeksēts Web of Science.
- Markus, D., Zirina, T. ( 2015). Developing an Inclusive Society Promoting Minority Bilingualism in Pre-school Education in Latvia. // 8th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2015), 16-18 November, 2015, Seville, Spain : Conference Proceedings Seville, p. 8501-8508. ISBN 9788460826576, ISSN 2340-1095. Indeksēts Web of Science.