Ieva Stokenberga, Dr. Psych.

Asociētā profesore,  vadošā pētniece

e-pastsieva.stokenberga@lu.lv 
Orchidhttps://orcid.org/0000-0002-9166-9695 
Google Scholarhttps://scholar.google.com/citations?hl=lv&user=WbOwpHsAAAAJ 

Asociētā profesore Ieva Stokenberga, vada kursus personības psiholoģijā, veselības psiholoģijā un seksualitātes izglītībā psiholoģijas un izglītības zinātņu programmās. Doktora grādu psiholoģijā ieguvusi 2010.gadā par promocijas darbu "Humora loma stresa pārvarēšanas procesā". Galvenās pētnieciskās intereses saistītas ar individuālajiem un vides faktoriem veselības veicināšanai.

 

Personības psiholoģija


Mūsdienu psiholoģijas teorijas I:Psiholoģijas vēstures un zinātnes filozofijas mūsdienu izpratne


Cilvēka uzvedības psiholoģiskie aspekti


Psihoseksualitāte un seksuālā izglītošana

   
 

Veselības uzvedības veicināšana, seksualitātes izglītība

Teorētiskas un praktiskas zināšanas personības un veselības psiholoģijā, kompetence veikt teorētiskus un praktiskus pētījumus dažādās vidēs, izmantojot dažādas pētniecības metodes, sadarbojoties ar citām zinātnes nozarēm.

 
 

Personības psiholoģijas temati (iezīmes, pārliecības, afektīvie procesi). Personības veidošanās un attīstība, sociāli emocionālās prasmes. Veselības uzvedība personības un vides faktoru ietekmē, seksuālā un reproduktīvā veselība, seksualitātes izglītība. Darba veselības psiholoģiskie aspekti. Humora izpēte (humora stili, komiskie stili).

 
 

Martinsone, B., Stokenberga, I., & Grazzani, I. (2022). Monitoring system of implementation of the Promoting Mental Health at Schools (PROMEHS) program. Frontiers in Psychology, 13, 1043001. doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1043001 


Martinsone, B., Stokenberga, I., Damberga, I., Supe, I., Simões, C., Lebre, P., Canha, L., Santos, M., Santo,s A.C., Fonseca, A.M., Santos, D., Gaspar de Matos, M, Conte, E., Agliati, A., Cavioni, V., Gandellini, S., Grazzani, I., Ornaghi, V. & Camilleri, L. (2022). Adolescent social emotional skills, resilience and behavioral problems during the COVID-19 pandemic: A longitudinal study in three European countries. Frontiers in Psychiatry, 13:942692. doi.org/10.3389/fpsyt.2022.942692


Cefai, C., Camilleri, L., Bartolo, P., Grazzani, I., Cavioni, V., Conte, E., Ornaghi, V., Agliati, A., Gandellini, S., Tatalovic Vorkapic, S., Poulou, M., Martinsone, B., Stokenberga, I., Simões, C., Santos, M. & Colomeischi, A.A. (2022) The effectiveness of a school-based, universal mental health programme in six European countries. Frontiers in Psychology, 13:925614. doi.org/10.3389/fpsyg.2022.925614


Lidaka, L., Lazdane, G., Kivite-Urtane, A., Gailite, L., Dzivite-Krisane, I., & Stokenberga, I. (2022). Health-related quality of life and binge eating among adolescent girls with PCOS. Clinical and Experimental Obstetrics and Gynecology, 49 (3), 57. https://doi.org/10.31083/j.ceog4903057