
Ieva Bite, Dr. Psych.Profesore | |
e-pasts | ieva.bite@lu.lv |
Orchid | https://orcid.org/0000-0002-2625-2009 |
Google Scholar |
Profesore Ieva Bite, Dr. psych., māca krīžu un vardarbības psiholoģiju, psihoterapijas teorijas un metodes, uzvedības izvērtēšanas un konsultēšanas kursu, relaksācijas, vizualizācijas un apzinātības metodes, kā arī supervizēto praksi. Paralēli akadēmiskai izglītībai viņa ir ieguvusi psihoterapeita un supervizora kvalifikāciju eksistenciālajā, kognitīvi biheiviorālajā un dialektiski biheiviorālajā psihoterapijā.
Cilvēka uzvedība izglītībā - izvērtēšana un pedagoģiskie risinājumi.
Seminārs Klīniskā psiholoģijā
Kognitīvi biheiviorālās psihoterapijas pamatprincipi
Psiholoģiskā konsultēšana un psihoterapijas pamati
Mūsdienu psiholoģijas teorijas IV (attīstības un klīniskās psiholoģijas teorijas)
Krīzes un vardarbības psiholoģija
Relaksācijas, vizualizācijas un apzinātības metodes
Klīniskās psiholoģijas temati.
Prasko, J., Ociskova, M., Vanek, J., Burkauskas, J., Slepecky, M., Bite, I., Krone, I., Sollar, T., & Juskiene, A. (2022). Managing transference and Countertransference in Cognitive Behavioral Supervision: theoretical framework and clinical application. Psychology Research and Behavior Management, Volume 15, 2129–2155. doi.org/10.2147/prbm.s369294
Ivanova, M. Y., Achenbach, T. M., Rescorla, L. A., Turner, L. V., Dumas, J. A., Almeida, V., Anafarta‐Sendag, M., Bite, I., Boomsma, D. I., Caldas, J. C., Capps, J. W., Chen, Y., Colombo, P., Da Silva Oliveira, M., Dobrean, A., Erol, N., Frigerio, A., Funabiki, Y., Gedutienė, R., . . . Zasępa, E. (2020). The generalizability of Older Adult Self‐Report (OASR) syndromes of psychopathology across 20 societies. International Journal of Geriatric Psychiatry, 35(5), 525–536. doi.org/10.1002/gps.5268
Prasko, J., Krone, I., Burkauskas, J., Vanek, J., Abeltina, M., Juskiene, A., Sollar, T., Bite, I., Slepecky, M., & Ociskova, M. (2022). Homework in Cognitive Behavioral Supervision: theoretical background and clinical application. Psychology Research and Behavior Management, Volume 15, 3809–3824. doi.org/10.2147/prbm.s382246