Projektā Latvijas Universitāti pārstāv Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes pētnieki prof. Lindas Danielas vadībā.
Projekta PARTNERI ir:
- Mary Inmaculate College (Īrija) Universitātes līmeņa Izglītības un humanitāro zinātņu koledža, kas ir akadēmiski saistīta ar Limerikas Universitāti.
- Limerick and Clare Education and Training Board (Īrija) Valsts izglītības un profesionālās pilnveides iestāde Limerikas un Klēras reģionā Īrijā.
- Latvijas Universitāte (Latvija) Universitāte, kas nodrošina augstāko izglītību vairākās zinātņu jomās, tai skaitā izglītības jomas profesionāļus un pazīstama ar augsto studiju un pētniecības kvalitāti.
- Universidad Autónoma de Madrid (Spānija) Universitāte, kas starptautiski pazīstama ar savu mācību un pētniecības kvalitāti.
- Fundación Siglo22 (Spānija) Bezpeļņas organizācija, kas darbojas visā Spānijā Izglītības ministrijas Nodibinājumu protektorāta pakļautībā.
- Universite Rennes II (FRANCE) Lielākais pētniecības un augstākās izglītības centrs humanitāro un sociālo zinātņu jomā Rietumfrancijā.
Projekta ASOCIĒTAIS PARTNERIS ir Association for Teacher Education in Europe: ATEE
Projektā Digitālā izglītības līderība nākotnei izstrādās virkni aktivitāšu digitālās līderības pilnveidei un profesionālās pilnveides (PD) pasākumus tiešsaistes mācību vidē. Pedagogiem tiks sniegts atbalsts, lai vienlaicīgi risinātu konkrētus izaicinājumus digitālās izglītības līderības jomā un apgūtu nepieciešamās prasmes un zināšanas. Galvenie mērķi ir šādi:
1. Atbalstīt kvalitatīvu sadarbību starp universitātēm, skolotāju profesionālās pilnveides pakalpojumu sniedzējiem, skolotāju nodarbinātības organizācijām un izglītības tehnoloģiju izstrādātājiem.
2. Apzināt galvenos izaicinājumus, problēmas un dilemmas, ar kurām saskaras pirmsskolās, skolās un citās izglītības iestādēs strādājošie skolotāji digitālajā laikmetā, digitālās līderības kontekstā no politikas, prakses, pedagoģijas un identitātes perspektīvas.
3. Izstrādāt un aprobēt kvalitatīvu, daudzlīmeņu pedagoģisko modeli, kas atbalsta transformējošo dialogu un noved pie sadarbības, lai risinātu jautājumus, ar kuriem saskaras izglītība digitālās pedagoģiskās sadarbības jomā.
4. Izveidot profesionālās pilnveides (PD) saturu, lai ieviestu pedagoģisko modeli digitālās līderības apguvei visos izglītības līmeņos, t. sk. brīvpieejas izglītības resursus, sinhronos seminārus, hakatonus.
Projekta Nr.: 101104194/ ERASMUS-EDU-2022-PEX-TEACH-ACA
Projekta termiņš: 2023. gada 1. septembris līdz 2026. gada 31. augusts.