Latvijas Universitātes (LU) Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes (PPMF) profesore Linda Daniela sadarbībā ar profesori Annu Visvizi no Deree koledžas (Grieķija) ir sagatavojusi kolektīvo monogrāfiju “Remote Learning in Times of Pandemic. Issues, Implications and Best Practice”, kas tiek izdota Taylor&Francis izdevniecībā.

Grāmatā ir iekļautas 16 nodaļas, kurās analizēti pandēmijas radītie izaicinājumi izglītībai un cilvēku labizjūtai. Autori ir tiekušies meklēt atbildes uz jautājumiem, kā veiksmīgāk nodrošināt attālinātu studiju un mācību procesu un piedāvājuši ieteikumus, kas radušies pētījumu rezultātā. Grāmatā ir arī definēts, ar ko atšķiras attālināts mācību process no tālmācības mācību procesa.

Šī ir viena no profesores L. Danielas gatavotajām grāmatām par aktualitātēm izglītībā. Latvijas Universitāti šajā kolektīvajā monogrāfijā pārstāv L.Daniela, Zanda Rubene, Arta Rūdolfa, Baiba Martinsone, Ieva Stokenberga un Liliāna Civjāne (Tzivian).

Grāmatā ir atrodamas sekojošas nodaļas:

TITLE AUTHORS
Remote learning is a mode of distance learning?

Linda Daniela
Anna Visvizi

REMOTE LEARNING IN HIGHER EDUCATION

A new era: learning and living in difficult times

Barbara Ruth Burke,
Liene Ločmele
Computer Supported Knowledge Building Community: a new Learning Analytics Tool Calixto Gutiérrez-Braojos,
Carlos Rodriguez-Domínguez,
Francisco Carranza-García,
Gabriel Navarro-Garulo
Digital Learning, Teaching and Collaboration in an Era of ubiquitous Quarantine Alexander Henlein,
Giuseppe Abrami,
Attila Kett,
Christian Spiekermann,
Alexander Mehler
Social simulation transfer to online: pedagogical reflections on teaching presence               Agnese Dāvidsone,
Renata Matkevičienė, 
Austė Telyčėnaitė
Vineta Silkāne, 
Anžela Jurāne Brēmane
The Covid-19 Pandemic and the Effectiveness of Education in Military Universities in Poland Marek Bodziany
Reflections on the Adaptation to the Covid19 Pandemic in Higher Education.  Adela Acitores Suz,
Silvia Nuere
Laura de Miguel Álvarez
What kind of support did the faculty receive during emergency distance education at universities? Lenka Benešová
Zlata Hokrová
Viktor Chejlava
Pavel Mentlík
Tomáš Pruner
Lucie Rohlíková
Jan Topinka
Jana Vejvodová
Teaching Mathematics to Reflect on the Covid-19 Pandemic: Best Practices Montejo-Gámez, Jesús
Amador-Saelices, M. Victoria
Fernández Plaza, José Antonio
Learning and Teaching During Covid-19: Survey Findings Nora Jansone-Ratinika, 
Rudīte Koka, 
Tatjana Koķe, 
Māris Brants,
Raimonds Strods 
AGENTS OF REMOTE LEARNING
Stress, Anxiety, and Depression Among Students and Employees During the Pandemic: a View from the KSA Joudi Bathallath,
Tayeb Brahimi
Results of the evaluation of learning platforms and digital learning materials Linda Daniela,
Arta Rūdolfa,
Zanda Rubene
Factors of Successful Work in School During COVID-19 Pandemics in Latvia  Evija Mirke
Lilian Tzivian
Parents’ perspective on distant learning at home during COVID-19 related restrictions Baiba Martinsone,
Ieva Stokenberga
Knowing our Students as Learners in a Distance Learning Environment Jennifer Wong-Powell
Ochan Kusuma-Powell
White Space, Blank Class: A Filmmaking Approach in Education Agnes Papadopoulou
Iakovos Panagopoulos
Conclusions: Taking stock of the transition Linda Daniela 
Anna Visvizi

Dalīties