Projekta mērķis - iekļaujošās izglītības pilnveidošana un modernizēšana, kā arī pieredzes apmaiņa starp dalībvalstīm.
Projektā piedalījās dalībnieki no Latvijas, Lietuvas, Somijas, Zviedrijas, Dānijas, Norvēģijas un Islandes. Projekta pirmā daļa norisinājās no 21. līdz 25.septembrim Akureri Universitātē (Islande). Šajā nedēļā tika apgūtas nepieciešamās teorētiskās zināšanas iekļaujošās izglītības kontekstā. Notika intensīvi kursi, diskusijas un pieredzes apmaiņa. Studentiem bija iespēja iepazīties ar dažādu valstu izglītības modeļiem, kā arī sīkāk iepazīt iekļaujošās izglītības procesus katrā valstī. Studenti iepazina dažādas darba formas un metodes, piemēram, „co-teaching” metodi - mācīšanos ārpus skolas telpām vai mācīšanās muzejos (out of classroom), un drāmas metodi – mācīšanās caur drāmu, kā padarīt mācību procesu interesantāku un iesaistīt ikvienu bērnu mācību procesā.
Kā lielisks veids viedokļu un pieredzes apmaiņai tika piedāvāta pasniedzēju paneļdiskusija, kurā 7 valstu pasniedzēji izteica un argumentēja savu viedokli par vienu jautājumu iekļaujošās izglītības kontekstā. Šīs nedēļas laikā iegūtās teorētiskās zināšanas noderēja, gatavojot grupu darbu projekta noslēdzošajam etapam Kauņas Vitautas Dižais Universitātē (Lietuva). Islandē studenti tika sadalīti starptautiskajās darba grupās, kurās strādāt laika posmā starp Islandi un Lietuvu. Uzdevums – balstoties uz iegūtajām teorētiskajām zināšanām un apgūtām metodikām, izstrādāt iekļaujošu nodarbību, kā arī prezentēt teorētisko pamatojumu šai nodarbībai. Nodarbības sagatavošanai starptautiskās studentu grupas savstarpēji sazinājās un strādāja virtuālajā vidē. Paralēli intensīvām mācībām tika iepazīta arī vietējā kultūra, kā arī prezentētas mūsu valsts tradīcijas. Projekta noslēgums notika no 2. līdz 7.novembrim Kauņas Vitauta Dižā Universitātē (Lietuva). Seminārā katra grupa prezentēja savu nodarbību, kā arī argumentēja izvēlēto metožu izvēli. Pēc tam notika aktīva viedokļu apmaiņa un diskusijas. Intensīvo kursu noslēgumā katrs dalībnieks saņēma Sertifikātu 5 ECTS vērtībā. Šajā projektā LU PPMF darbojas jau sešus gadus un pēdējos 3 gadus tajā veiksmīgi piedalās studenti - topošie sociālie pedagogi . Dalība projektā ir liels ieguvums daudzos aspektos – studentes uzlaboja savas svešvalodu prasmes, iepazinās ar citu valstu izglītības modeļiem, guva pieredzi starptautiskā grupu darbā, padziļināti iepazinās ar iekļaujošās izglītības būtību, realizēja dažādas mācību metodes praktiski, kā arī iepazinās ar citu valstu kultūru.