Fakultātes mācībspēki piedalās ERASMUS+ projektā “Sociāli ilgtspējīga agrīnās bērnības izglītības nākotne” (Socially Sustainable Early Childhood Education Future – SoSECE, 2024-1-FI01-KA220-SCH-000254061)
SoSECE projekta mērķis ir attīstīt un izplatīt instrumentus un metodes, kas palīdz profesionāļiem izveidot, uzturēt un pilnveidot augstas kvalitātes sociālo un pedagoģisko mācību vidi un praksi, veicinot sociāli ilgtspējīgas nākotnes veidošanu pirmsskolas izglītības un aprūpes jomā.
SoSECE apvieno universitātes, pašvaldības, bērnudārzus un asociācijas no Somijas, Igaunijas, Latvijas un Lietuvas.
Balstoties uz pētījumiem, mācībām un praktisku sadarbību SoSECE izstrādā rīkus, mācību materiālus un prakses, kas palīdz agrīnās bērnības izglītības speciālistiem un lēmumu pieņēmējiem veidot ilgtspējīgas un augstas kvalitātes mācību vides.
Latvijas Universitātes uzdevums projektā - veikt un koordinēt pētījumus, apkopojot un analizējot pētījumu rezultātus, radīt pamatu attīstības plāniem valstīs, lai stiprinātu daudzprofesionālo komandu izmantotās stratēģijas. Tā piedalās arī tiešsaistes mācību materiālu izstrādē pirmsskolas izglītības un aprūpes speciālistiem un politikas veidotājiem, lai paplašinātu zināšanas par sociālo pedagoģiju un daudzprofesionālo komandu darbu. Tā organizē mācības, apaļā galda diskusijas, izplatīšanas pasākumus, lai demonstrētu daudzprofesionālo pieeju, izprotot dažādu speciālistu, piemēram, sociālo pedagogu, pirmsskolas izglītības pedagogu un bērnu aprūpes darbinieku, komandas darba nozīmi ikdienas dzīvē bērnudārzā. SoSECE projekta turpmākais mērķis ir veicināt sadarbību agrīnās bērnības izglītības un bērnu aprūpes jomā četrās Baltijas jūras reģiona valstīs: Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.
Projektu koordinē Laurea Universitāte (Somija) , partneri – Narvas koledža –Tartu Universitāte (Igaunija) , Kauņas Vitauta Dižā Universitāte (Lietuva), Latvijas Universitāte .
Projektā piedalās : Gunta Kraģe,Līga Āboltiņa,Kaspars Kiris
Projektu koordinē : Ilze Ivanova
Laika periods: 01.10.2024. – 30.09.2027.