
No šī gada 8. līdz 12. septembrim 2486 dalībnieki pulcējās Belgradā, Serbijā, lai piedalītos Eiropas izglītības pētniecības asociācijas (EERA - European Educational Research Association) organizētā konferencē “ECER 2025” un dalītos ar jaunākajiem pētījumu rezultātiem izglitības zinātnēs un citās jomās, piedalītos dažādās darbnīcās un tīklošanās pasākumos. Šī gada konferences tēma bija "Nākotnes ceļa iezīmēšana: izglītība, pētniecība, potenciāls un perspektīvas" ("Charting the Way Forward: Education, Research, Potentials and Perspectives").
20 Latvijas izglītības pētnieki ņēma dalību konferencē un piedalījās ar prezentācijām un senda referātiem. Latvijas Universitātes Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes pētnieki prezentēja pētījumu rezultātus par lingvistiku, pilsonisko izglītību, multikulturālismu un demokrātiju augstākajā izglītībā, par studentu pašvadītu mācīšanos un uz studentu orientētas pieejas transformācijas izpēti. Pētījumi tika veltīti uz kompetencēm balstītas izglītības ieviešanai vidējā izglītības posmā, kā arī dažādu pieeju izpētei seksuālajā izglītībā.
“ECER 2026” konference norisināsies 2026. gada augustā Tamperes Universitātē, Somijā ar virstēmu - “Zināt un rīkoties: Izglītības pētījumu mainīgie apstākļi un potenciāls” ("Knowing and Acting: The changing conditions and potentials of education research").