2025. gada jūnijā “Mācītspēks” otro jeb indukcijas gadu noslēdz 49 vispārējās izglītības skolotāji. Aizvadītajā mācību gadā dalībniekiem bija iespēja pilnveidot savas kompetences, apgūstot vienu no četrām Latvijas Universitātes piedāvātajām pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmām.

Šogad profesionālās pilnveides kursu apliecības saņēma 6 pedagogi, kuri apguva programmu “Pārmaiņu vadība izglītībā”, 15 – programmu “Tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšana”, 12 – programmu “Speciālā un iekļaujošā izglītība”, savukārt 16 jaunie pedagogi pabeidza programmu “Klasvadība efektīvai mācību stundai”.

Pedagogu paveiktais tika svinēts 4. jūnijā, sirsnīgā izlaiduma pasākumā kopā ar ģimenēm, docētājiem un Latvijas Universitātes Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes vadību. Šis pasākums bija ne tikai atzinība par paveikto, bet arī iedrošinājums turpināt izvēlēto ceļu, spēcinot Latvijas izglītības sistēmu un iedvesmojot skolēnus visā Latvijā. Pasākumā īpaši izcelta tika drosme - drosme izvēlēties pedagoga profesiju, drosme augt un nepārtraukti mācīties, drosme iedvesmot citus ar savu piemēru. Tā ir drosme, kas stiprina skolotāju pašapziņu, veido pārliecību par savu aicinājumu un palīdz saglabāt degsmi pat izaicinošākajos brīžos.

Viens no Indukcijas gada studentiem stāsta: " Otrajā gadā man bija iespēja padziļināt savas zināšanas konkrētā jomā, un īpaši novērtēju docētāju profesionalitāti, iedvesmu un praktisko pieeju. Studiju laikā iemācījos, kā jauniegūtās prasmes varu izmantot ikdienā, un ļāva iepazīt arī tehnoloģijas, kas manā skolā vēl nav pieejamas, bet paplašina redzesloku un domāšanu par mācību procesu. Šī pieredze man ir devusi ne tikai jaunas zināšanas, bet arī pārliecību par savām spējām būt radošam un mūsdienīgam skolotājam”.

Paldies, ka izvēlējāties šo ceļu un paldies, ka turpināsiet iedvesmot arī citus! 

Četru profesionālās kompetenču pilnveides mācību programmu ietvaros dalībniekiem tiek piedāvātas dažādas iespējas padziļināt savas zināšanas un prasmes. Programmā “Klasvadība efektīvai mācību stundai” tiek analizēti dažādi klasvadības modeļi un stratēģijas, meklēti risinājumi nestandarta situācijās. “Pārmaiņu vadība izglītībā” stiprina spēju vadīt pārmaiņas - gan sevi, gan citus, attīstot izpratni par pārmaiņu procesiem izglītības vidē. Programmā “Speciālā un iekļaujošā izglītība” dalībnieki apgūst, kā pielāgot mācību vidi, materiālus un atbalsta formas skolēnu individuālajām vajadzībām. Savukārt “Tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšana” sniedz iespēju pilnveidot prasmes digitālo risinājumu izmantošanā mācību materiālu izstrādē un mācību procesa organizēšanā.

Dalīties