2024./2025. akadēmiskajā gadā LU Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrs piedāvā pedagogu profesionālās kompetences pilnveides maksas un bezmaksas kursus.

 

Kontaktpersonas:

Rita ĀbeleMg.paed.
LU IZPF PPIC vadītāja
Tālr.: 67034825
E–pasts: rita.abele@lu.lv

Inga Liepiņa
Tālākizglītības eksperts
Tālr. 29174118
E–pasts: inga.liepina@lu.lv

Ginta Ramane
Tālākizglītības eksperts
Tālr. 29708328
E–pasts: ginta.ramane@lu.lv 

MAKSAS KURSI

LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centrs (PPIC) piedāvā pedagogu profesionālās kompetences pilnveides maksas kursus. 

Kursu īstenošanas laiks un vieta ir atkarīga no grupu nokomplektēšanas. Pieteikumi tiek pieņemti nepārtraukti, tādejādi nodrošinot jaunu grupu veidošanu, kas uzsāk darbu, tiklīdz ir pieteicies nepieciešamais klausītāju skaits.

6 , 10 un 18 stundu programmas:

Veids

Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma

Anotācija

Programmas mērķis ir papildināt pedagogiem zināšanas un praktiskas iemaņas kā izmantot jau gatavas spēles un spēliskošanas lietotnes, kā arī izprast jaunu spēļu izstrādes gaitu.

Programmas uzdevumi.

  • Iepazīstināt pedagogus ar spēļu un to element izmantošanu izglītībā, kā arī tēmai atbilstošo terminoloģiju (izglītojoša spēle, spēlē balstīta mācīšanās, nopietnās spēles, spēliskošana, uc.) un to atšķirīgajām iezīmēm.

  • Sekmēt izpratni par spēļu un to elementu izmantošanas ieguvumiem un riskiem.

  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē, savas izglītojošas spēles dizaina izstrādē.

Mērķgrupa
un nepieciešamās priekšzināšanas

Izglītības iestāžu pedagogi

Apjoms
un īstenošanas forma

6 stundas.

Nodarbības notiks attālināti tiešsaistē MS Teams platformā.

Maksa

22.00 EUR.

 

Apmaksas kārtība

 

Programmas saturs

Iepazīšanās ar pasniedzēju, dalībniekiem, programmu, mācīšanās mērķu nospraušana, savu zināšanu novērtēšana.

Terminoloģija (aktīvā mācīšanās, spēlē balstīta mācīšanās, rotaļa, spēles, spēliskošana uc.) un to piemēri.

Spēles dažādās nozarēs un kā zinātnes disciplīna.

Diskusiju metode “Zini vai mini”.

Piemēru testēšana un analizēšana

Refleksijas metodes.

Aktīvās mācīšanās dizaina, kurā iekļauta spēle vai to elementi izveide.

Nepieciešamība. Problēmas, izaicinājuma noteikšana.

Ietekmējošo faktoru analīze.

Stratēģijas izveide,

Realizācija, testēšana.

Refleksija.

Programmas
apguves nosacījumi

Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.

 

Izglītību
apliecinošs dokuments

Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.

Programmas vadītājs un mācībspēki

Elīna Grāvelsiņa, Mg.paed.

Īstenotāja kontaktinformācija

Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Anastasija Jevstigņejeva, e-pasts: anastasija.jevstignejeva@lu.lv

Informācija
par pieteikšanos

Grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi.

Pieteikšanās anketa

šeit>>>

Veids

Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma

Anotācija

Mūsdienu izglītības vide ir strauji mainīga, un digitālo tehnoloģiju izmantošana kļuvusi par būtisku komponenti mācību procesā. Profesionālās kompetences pilnveides programma ir paredzēta vispārējās vai profesionālās izglītības mūzikas pedagogiem, interešu izglītības mūzikas pasniedzējiem kā arī mūzikas izglītojošu materiālu izstrādātājiem, lai pilnveidotu zināšanas un spētu efektīvi integrēt digitālās tehnoloģijas mūzikas stundās un materiālu izstrādē vispārizglītojošajām skolām.

Programmas mērķis ir skolotāju teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu pilnveide digitālo tehnoloģiju izmantošanā mūzikas stundās vispārizglītojošās izglītības iestādēs.

Programmas uzdevumi 

  • Iepazīstināt pedagogus ar digitālo tehnoloģiju daudzveidību mūzikas izglītības kontekstā.
  • Sekmēt izpratni par digitālo tehnoloģiju integrēšanu mūzikas stundās - ieguvumiem un izaicinājumiem.
  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē,   digitālo tehnoloģiju (mūzikas lietotnes, interneta resursi, robotika, virtuālā un papildinātā realitāte) testēšanu un pielāgošanu mācību saturam.
Mērķgrupa
un nepieciešamās priekšzināšanas

Izglītības iestāžu mūzikas pedagogi ar atbilstošu kvalifikāciju

Apjoms
un īstenošanas forma

8 stundas.

Nodarbības notiks klātienē.

Maksa

32.00 EUR.

 

Programmas saturs

Programma tiks organizēta piecās nodarbībās.

1. Nodarbība: Digitālo tehnoloģiju integrēšana mūzikas stundās.

  • Pārskats par digitālo tehnoloģiju izmantošanas nozīmi, ieguvumiem un izaicinājumiem mūzikas stundu kontekstā.
  • Mūzikas stundu plānošanas modelis izmantojot digitālās tehnoloģijas.

2. Nodarbība: Lietotņu un interneta resursu integrēšana mūzikas stundās.

  • Dažādu mūzikas lietotņu un interneta resursu apskats un testēšana.
  • Mūzikas lietotņu un interneta resursu integrēšanas iespējas dažādu mūzikas tematu ietvaros (balstoties Skolas2030).

3. Nodarbība: Robota “iRobot Root” izmantošana mūzikas stundās.

  • iRobot Root funkcionalitātes izpēte, uzdevumu veikšana, metodisko materiālu apskats.
  • Grupu darbs. Mācību uzdevumu izstrāde mūzikas stundām izmantojot iRobot Root.
  • Grupu darba izstrādāto uzdevumu prezentācija. 

4. Nodarbība: Virtuālās un papildinātās realitātes tehnoloģijas mūzikas stundās. 

  • Iepazīšanās ar virtuālās un papildinātās realitātes tehnoloģiju funkcionalitāti.
  • Iepazīšanās ar mūzikas apguves stratēģijām un metodēm virtuālajā vidē.
  • Mūzikas aplikāciju, mūzikas izglītības spēļu un video testēšana virtuālajā vidē.

5. Nodarbība: Skolēnu motivācijas un radošuma veicināšana izmantojot digitālās tehnoloģijas mūzikas stundās.

  • Iepazīšanās ar mūsdienu pētījumiem par skolēnu motivāciju un radošumu mūzikas stundās izmantojot digitālās tehnoloģijas.
  • Nozares aktualitātes un mūsdienu tendences vispārējā mūzikas izglītībā dažādās valstīs.

Programmas
apguves nosacījumi

Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.

 

Izglītību
apliecinošs dokuments

Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.

Programmas vadītājs
un mācībspēki

Anastasija Jevstigņejeva, maģistrantūras studente

Īstenotāja kontaktinformācija

Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Anastasija Jevstigņejeva, e-pasts: anastasija.jevstignejeva@lu.lv

Informācija
par pieteikšanos

Grupas tiek komplektētas, tiklīdz ir saņemti pietiekami daudz pieteikumu. Nākošās grupas programmas īstenošana ir plānota 2025. gada 10. martā (pieteikšanās līdz 1. martam).

Pieteikšanās anketa

šeit>>>

Veids

Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma

Anotācija

Programmas mērķis sniegt ieskatu digitālo spēļu un spēliskošanas izmantojumā dažādās nozarēs un izglītībā, kā arī apgūt Genial.ly platformas piedāvātās iespējas savu digitālo spēļu vai interaktīva satura izveidē.

Programmas uzdevumi.

  • Iepazīstināt pedagogus ar digitālo spēļu daudzveidību un to elementu izmantošanu izglītībā.

  • Sekmēt izpratni par izglītojošu digitālo spēļu un to elementu izmantošanas ieguvumiem un riskiem.

  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē, savas izglītojošas digitālās spēles prototipa izstrādē un testēšanā.

Mērķgrupa
un nepieciešamās priekšzināšanas

Izglītības iestāžu pedagogi

Apjoms
un īstenošanas forma

10 stundas.

Nodarbības notiks attālināti tiešsaistē MS Teams platformā

Maksa

34.00 EUR.

 

Apmaksas kārtība

 

Programmas saturs

1. Nodarbība.
- Digitālu spēļu un interaktīvu materiālu izmantošana dažādās jomās.
- Spēliskošanas pamati, - iepazīšanās ar spēliskotām mācību aplikācijām.
- Digitālu spēļu piemēri, viedtālruņos, datorā, VR (ja ir piekļuve telpām), spēļu elementu atpazīšana.
- Izmantošanas izvērtēšana.
2. Nodarbība.
- Rīki/platformas, kur var veidot vienkāršas spēles (piemēram, lietotnes, google rīki, H5P).
- Dizaina īpatnības un ietekme uz spēlētājiem.
- Savu spēļu izstrāde.
3. Nodarbība.
- Darbu prezentēšana.
- Sava darba un iepriekš izvirzīto mērķu novērtēšana.

Programmas
apguves nosacījumi

Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.

 

Izglītību
apliecinošs dokuments

Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.

Programmas vadītājs
un mācībspēki

Elīna Grāvelsiņa, Mg.paed.

Īstenotāja kontaktinformācija

Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Anastasija Jevstigņejeva, e-pasts: anastasija.jevstignejeva@lu.lv

Informācija
par pieteikšanos

Grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi

Pieteikšanās anketa

šeit>>>

Veids

Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma

Anotācija

Programmas mērķis ir sniegt pedagogiem zināšanas un praktiskas iemaņas, kā izmantot orientēšanās spēles (slēpņošana, bāgātību medību), āra spēles un izlaušanās spēles (reālās vides, digitālajā formātā) jaunu izglītojošu spēļu izstrādē.

Programmas uzdevumi

  • Iepazīstināt pedagogus ar vides un izlaušanās spēļu daudzveidību un to elementu izmantošanu izglītībā.

  • Sekmēt izpratni par izglītojošām vides un izlaušanās spēļu un to elementu izmantošanas ieguvumiem un riskiem.

  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē, savas vides vai izlaušanās spēles prototipa izstrādē un testēšanā.

Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanas

Izglītības iestāžu pedagogi

Apjoms un īstenošanas forma

10 stundas.

Nodarbības notiks klātienē

 

Maksa

34.00 EUR.

 

Apmaksas kārtība

 

Programmas saturs

Vides spēles, āra spēles un izlaušanās spēles, to piemēri un izmantošana dažādās jomās.
Pēc spēlē balstītas mācīšanas dizaina izstrādāt jaunu izglītojošu spēli vai nolikumu.
Spēļu prezentēšana, analizēšana, izvirzīto mērķu novērtēšana.

Programmas apguves nosacījumi

Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.

 

Izglītību apliecinošs dokuments

Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.

Programmas vadītājs un mācībspēki

Elīna Grāvelsiņa, Mg.paed.

Īstenotāja kontaktinformācija

Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Anastasija Jevstigņejeva, e-pasts: anastasija.jevstignejeva@lu.lv

Informācija par pieteikšanos

Grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi.

Pieteikšanās anketa

šeit>>>

Veids

Pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma

Anotācija

Programmas mērķis ir papildināt pedagogiem zināšanas un praktiskas iemaņas kā izmantot jau gatavas galda spēles un izprast jaunu izglītojošu galda spēļu izstrādes gaitu.

Programmas uzdevumi

  • Iepazīstināt pedagogus ar galda spēļu daudzveidību un to elementu izmantošanu izglītībā.

  • Sekmēt izpratni par izglītojošu galda spēļu un to elementu izmantošanas ieguvumiem un riskiem.

  • Veicināt teorētisko zināšanu integrēšanu praksē, savas izglītojošas galda spēles prototipa izstrādē un testēšanā.

Mērķgrupa
un nepieciešamās priekšzināšanas

Izglītības iestāžu pedagogi

Apjoms
un īstenošanas forma

10 stundas.

Nodarbības notiks klātienē.

Maksa

34.00 EUR.

 

Apmaksas kārtība

 

Programmas saturs

Mērķu izvirzīšana, galda spēļu piemēru apkopošana, izvērtēšana.
Galda spēļu nozare, spēļu izmantošana dažādās jomās.
Spēļu un izglītojošo spēļu testēšana, mehānismu analizēšana
Rīki, kas atvieglo spēļu izveidi.
Prototipēšana, pēc spēlē balstītas mācīšanas dizaina principiem grupās vai individuāli izstrādāt jaunu spēli vai spēles nolikumu, kas palīdz risināt kādu problēmu.

Spēļu realizēšanas iespējas.
Darbu prezentēšana un testēšana
Sava darba un iepriekš izvirzīto mērķu novērtēšana.

Programmas
apguves nosacījumi

Aktīva dalība nodarbībās un doto uzdevumu izpilde.

 

Izglītību

apliecinošs dokuments

Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi.

Programmas
vadītājs un mācībspēki

Elīna Grāvelsiņa, Mg.paed.

Īstenotāja kontaktinformācija

Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Anastasija Jevstigņejeva, e-pasts: anastasija.jevstignejeva@lu.lv

Informācija
par pieteikšanos

Grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi.

Pieteikšanās anketa

šeit>>>

 

36, 40 un 48 stundu programmas:

Nosaukums "Atbalsts pozitīvai uzvedībai"
Programmas saturs Viena no skolas dzīves aktualitātēm ir skolēnu uzvedības pārkāpumi – sākot no pļāpāšanas stundā līdz vardarbībai un agresivitātes izpausmēm pret klases biedriem un skolotājiem. Skolēnu ilgstošas uzvedības problēmas samazina ne vien skolotāju un skolēnu labizjūtu skolā, bet arī, kā apliecinājuši vairāki pētījumi, negatīvi ietekmē skolēnu mācību sasniegumus, pat var veicināt skolēnu atbiršanu no izglītības sistēmas. Lai gan katram pedagogam ir savi paņēmieni, kā risināt skolēnu uzvedības problēmas, pētījumi apliecina, ka vienota sistēma uzvedības problēmu risināšanā ir visefektīvākais veids, kā visā skolā ieviest pozitīvas pārmaiņas, veicināt skolēnu pozitīvu uzvedību un paaugstināt skolēnu mācību sasniegumus. LU izstrādātā darbības programma „Atbalsts pozitīvai uzvedībai”(APU) paredz praktiskus risinājumus, kā skola vienoti veicina pozitīvu uzvedību skolā, atbalstot skolēnu spēju uzņemties atbildību par savu uzvedību, ar cieņu izturēties pret sevi un citiem, būt drošiem skolā. Programmas mērķis ir veidot pedagogu padziļinātu izpratni par vienotiem un sistemātiskiem uzvedības problēmu risinājumiem skolā un veicināt to ieviešanu praksē atbilstoši skolā izvirzītajām vērtībām.
Mērķauditorija Izglītības iestāžu pedagogi un darbinieki.
Programmas apjoms (stundas) 36
Maksa 76,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums"Programmēšana vispārējā izglītībā"
Anotācija

Programma nodrošina padziļinātas zināšanas Python programmēšanā vispārējās izglītības skolotājiem un interesentiem. 

Programmas mērķis ir sniegt Python masīvu un tīmekļa programmēšanas jēdzienu un īpašību apguve, kā arī to pasniegšanas skolā metodiku. Kursa laikā tiek apgūta programmēšanas Python vispārējās izglītības apgūstamā satura kontekstā. Ar programmēšanas valodu apgūšanu veicināt studentu algoritmiskās domāšanas attīstību, praktiskā darba iemaņas un prasmes moderno informāciju un komunikāciju tehnoloģiju lietošanā, informācijas iegūšanā, apstrādē un veidošanā. Praktiski pielietot programmēšanas valodas, risinot algoritmiskus uzdevumus.

Uzdevumi:
1. Veicināt programmēšanas valodas Python pamatu apguvi
2. Sekmēt masīvu apstrādes principu izpratni
3. Sekmēt ārējo bibliotēku un resursu piesaistes racionālu plānošanu un realizāciju vienkāršu programmēšanas un datu apstrādes projektu izstrādē
4. Sekmēt algoritmiskās domāšanas attīstību projektu izstrādē

Mācīšanās rezultāti

Zināšanas:
1. Izskaidro dažādas programmēšanas konstrukcijas – zarošanos, ciklus, funkcijas;
2. Izskaidro ar informācijas glabāšanu un adresāciju programmā saistītus jēdzienus;
3. Izskaidro objektorientētās programmēšanas principus;

Prasmes
4. Veido nelielu programmu valodā Python atbilstoši specifikācijai;
5. Veido programmu, izmantojot funkcijas;
6. Veido programmu, izmantojot masīvus;
7. Veido datu apstrādes programmu, izmantojot ārējus datus;
8. Veido programmu, izmantojot objektorientētās programmēšanas pieeju;

Kompetence
9. Izvēlas atbilstošo programmēšanas risinājumu projekta problēmas risināšanā;
10. Novērtē dažādu līmeņu konstrukciju pielietošanu programmu veidošanā;
11. Izvēlas atbilstošus metodiskus paņēmienus risinājumu skaidrošanai skolā

Mērķgrupa un nepieciešamās priekšzināšanasBez iepriekšējās izglītības ierobežojuma.
Apjoms un īstenošanas formaNodarbības tiks organizētas jauktajā tipā vai attālināti. Kopējais programmas apjoms ir 40 stundas. Nodarbības plānotas darba dienās (piektdienās) 9.00 – 16.00 vai darba dienu pēcpusdienās.
Programmas apjoms (stundas)40 h
Maksa162,00 EUR
Programmas saturs1.Programmēšana I un II mācību saturā, darba un mācīšanās vides 2L
2.Skola2030 apskats. Darba vides, to uzstādīšana. Mācīšanās resursi, to trūkumi un priekšrocības 2S
3.Python specifika, sintakse, pamatoperatori, ievade, izvade 2L
4.Mainīgo tipi, rakstība, atkļūdošana, ievade, izvade 2S
5.Datu struktūras, masīvi 2L
6.1D, 2D masīvi: saraksti un vārdnīcas, prompt komanda 2S
7.Loģiskie operatori, zarojumi 2L
8.AND, OR, IF, ELIF lietošana 2S
9.Cikli un funkcijas 2L
10.Ciklu veidi, FOR cikli un WHILE. Ciklisks darbs ar masīviem. Funkciju piesaiste masīvu apstrādei 2S
11.Ārējās bibliotēkas 2L
12.Bibliotēku veidi un pielietojums, datu un adrešu aprēķini 2S
13.Ievads serveros, serveru darbības, lietojumprogrammu saskarnes (API) 2L
14.Servera darbība, porti. Vienkārši par API, API piemēri izmantojot Python 2S
15.Ievads datubāzēs, vaicājumi, ER modelis 2L
16.Datubāzu raksturojums, populārākie dzinēji, to atšķirības, SQLite 2S
17.Sasaiste ar datubāzēm 2L
18.Vienkāršas informācijas atlase, ierakstīšana un atjaunināšana 2S
19.Objektorientēta (OO) bibliotēka 2L
20.Vienkāršu OO programmu izstrāde 2S
L-lekcijas, S-semināri
Programmas apguves nosacījumi

Kursu apmeklējums un dalība patstāvīgajos darbos. Starppārbaudījumi: 
1.uzdevums. Masīvu ievade, apstrāde, izvade – 15% 
2.uzdevums. Cikli, funkcijas un zarojumi masīvu apstrādē – 15% 
3.uzdevums. Lietojumprogrammu saskarņu (API) izmantošana - 15% 
4.uzdevums. Datubāzes - 15% 
5.uzdevums. Objektorientētu (OOP) bibliotēku izmantošana - 15% 

Noslēguma pārbaudījums: 

6. Ieskaite - Izstrādāts programmēšanas projekts ar mutisku prezentāciju, iekļaujot sasniedzamos rezultātus, vērtēšanas kritērijus, vismaz 1 stundas izvērsto plānu jaunās vielas skaidrošanai no dotā projekta - 25% 

Lai kārtotu noslēguma pārbaudījumu, visiem starppārbaudījumiem jābūt sekmīgi nokārtotiem.

Izglītību apliecinošs dokuments

LU Apliecība par pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas apguvi

Programmas vadītājs un mācībspēki

Kaspars Kiris, Mg.sc.ed., Mg.paed.
Kristaps Muižnieks, Mg.sc.ed.

Īstenotāja kontaktinformācijaPieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Anastasija Jevstigņejeva, e-pasts: anastasija.jevstignejeva@lu.lv 
Informācija par pieteikšanosDatums, līdz kuram atvērta aktīvā pieteikšanās saite – 30.06.2025.
Grupas tiek komplektētas tiklīdz ir saņemti pietiekoši daudz pieteikumi.
Pieteikšanās anketa
Nosaukums"Garīgas veselības veicināšana skolās"
Programmas veidsPedagogu profesionālās kompetences pilnveides programma
AnotācijaProgrammas mērķis ir nodrošināt pedagogam iespēju padziļināt zināšanas par kompleksu pieeju garīgās veselības veicināšanai izglītības iestādēs un apgūt metodes, kas veicina pedagogu un bērnu/skolēnu sociāli emocionālās mācīšanās prasmes un stiprina dzīvesspēku, kā arī mazina sociālo, emocionālo un uzvedības problēmu attīstības riskus 

Uzdevumi: 
1. Padziļināt zināšanas par kompleksu pieeju vispārējās garīgās veselības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādēs un vispārizglītojošās skolās. 
2. Padziļināt izpratni par sociāli emocionālo mācīšanos un tās lomu pedagogu garīgās veselības veicināšanā. 
3. Padziļināt izpratni par dzīvesspēku un tā lomu pedagogu garīgās veselības veicināšanā. 
4. Apgūt prasmi izmantot pedagogiem paredzēto rokasgrāmatu viņu garīgās veselības veicināšanai. 
5. Padziļināt izpratni par sociāli emocionālo mācīšanos un tās lomu bērnu/skolēnu garīgās veselības veicināšanā. 
6. Padziļināt izpratni par dzīvesspēku un tā lomu bērnu/skolēnu garīgās veselības veicināšanā. 
7. Padziļināt izpratni par iespējām mazināt sociālo, emocionālo un uzvedības problēmu attīstības riskus izglītības iestādēs. 
8. Apgūt prasmi izmantot skolotāja rokasgrāmatu ar papildmateriāliem, lai sekmīgi vadītu nodarbības garīgās veselības veicināšanai.
Mērķgrupa/prasības iepriekšējai izglītībai*
(ja attiecināms)
Pirmsskolas, vispārizglītojošo un profesionālo izglītības iestāžu pedagogi, kuri veic grupas vai klases audzinātāja pienākumus.
Mācību periods un īstenošanas formaProgrammas apguves procesā tiek plānots viens tiešsaistes seminārs un 3 supervīzijas. Mācības notiek attālināti tiešsaistē MS Teams platformā.
Programmas apjoms (stundas)48
Izglītības dokuments pēc programmas apgūšanasApliecība
Programmas vadītājs un mācībspēkiIZPF, prof. Baiba Martinsone
Maksa78,00 (30 cilvēku grupai)
58,00 (40 cilvēku grupai)
KontaktinformācijaPieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Anastasija Jevstigņejeva, e-pasts: anastasija.jevstignejeva@lu.lv 
Datums, līdz kuram atvērta aktīvā pieteikšanās saite30.06.2025.
Pieteikšanās anketa>>> šeit

 

72 un 80 stundu programmas:

Nosaukums "Pedagoģiskās darbības pamati"
Programmas saturs Programma veidota, lai izpildītu MK “Noteikumu par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību” prasības, kuru būtība nosaka, ka visiem izglītības iestāžu pedagogiem ir nepieciešama pedagoģiskā izglītība. Personām ar nepedagoģisko augstāko izglītību vai vidējo profesionālo izglītību (sākot ar 4. profesionālās kvalifikācijas līmeni) programmā tiek piedāvāta iespēja apgūt pedagoģisko zināšanu, prasmju pamatus. Nostiprināt atbildīgu attieksmi proaktīvai darbībai izglītības jomā, pilnveidot pedagoģiskās kompetences. Programmas mērķis ir veicināt kursu klausītāju izpratni par izglītības procesa aktualitātēm un sekmēt viņu pedagoģiskās kompetences attīstību darbam izglītības iestādē, piedāvājot 21.gadsimta izaicinājumu risinājumu stratēģijas. Programmā ir dota iespēja izzināt globāla un Latvijas līmeņa izglītības problēmas, to cēloņus un novēršanas iespējas, kā arī veicināt izpratni par jaunākajām pieejām un teorētiskajām atziņām pedagoģijā, kā arī apgūt prasmes pedagoģiskajā darbībā integrēt pedagoģijas zinātnes aktualitātes.
Mērķauditorija Personas ar augstāko izglītību vai ceturtā līmeņa profesionālo kvalifikāciju, vai Latvijas Amatniecības kameras piešķirtu amatnieka kvalifikāciju, kas atbilst meistara līmenim
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00
Kontakti Ginta Ramane
tālr. 29708328,
e-pasts: ginta.ramane@lu.lv  
Pieteikšanās anketa
šiet>>>
Nosaukums"Pedagoģiskās darbības pamati (profesionālās izglītības iestāžu darbiniekiem)"
Programmas satursProgrammā tiek nodrošināta kursu dalībnieku pedagoģisko kompetenču pilnveide pedagogiem vai prakšu vadītājiem ar augstāko akadēmisko vai profesionālo izglītību atbilstošā nozarē, kuri strādā vispārējās vai profesionālas izglītības iestādēs, ir prakšu vadītāji profesionālās izglītības iestādēs un uzņēmumos, kas īsteno praktiskās mācības vai kvalifikācijas prakses un ir atbalstīti no darba devēju puses, īstenojot darba vidē balstītas mācības. Programmas mērķis: kursu dalībnieku pedagoģiskās kompetences pilnveide, spēja realizēt mūsdienīgu pedagoģisko procesu profesionālās izglītības iestādēs un darba vidē balstītās mācībās.
MērķauditorijaPersonas ar augstāko izglītību vai trešā līmeņa profesionālo kvalifikāciju, vai Latvijas Amatniecības kameras piešķirtu amatnieka kvalifikāciju, kas atbilst meistara līmenim
Programmas apjoms (stundas)72
Maksa284,00 EUR
KontaktiGinta Ramane
tālr. 29708328,
e-pasts: ginta.ramane@lu.lv  
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pedagoģiskā procesa raksturīgākās iezīmes darbā ar bērniem, kuriem ir garīgās attīstības traucējumi, psihiskās attīstības aizture un mācīšanās traucējumi"
Programmas saturs Programmas mērķis ir paaugstināt speciālās izglītības programmās strādājošo pedagogu profesionālo kompetenci un veidot sapratni par komandas darba nepieciešamību izglītības iestādē, sekmēt skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem, psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās traucējumiem kvalitatīvu iekļaušanu izglītības sistēmā. Apgūstot programmu, skolotāji pilnveidos zināšanas un praktiskās iemaņas par pedagoģiskā darba organizēšanu, metožu un paņēmienu izvēli mācību satura apgūšanai izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem, psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās traucējumiem. Skolotāji gūs ieskatu par attīstības traucējumu diagnostikas iespējām un praktiskām diagnostikas metodēm. Skolotāji pilnveidos zināšanas un prasmes individuālo mācību un audzināšanas programmu veidošanā, skolēnu zināšanu vērtēšanā un skolotāju, vecāku un sabiedrības sadarbības modeļu veidošanā.
Mērķauditorija Skolotāji, kuriem ir augstākā izglītība pedagoģijā un skolotāja kvalifikācija un kuri iesaistīti izglītības programmu izglītojamajiem ar speciālajām vajadzībām īstenošanā.
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Inga Liepiņa
tālr. 29174118
e-pasts: inga.liepina@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pedagoģiskā procesa raksturīgākās iezīmes darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības"
Programmas saturs Programmas mērķis ir ir pilnveidot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu  profesionālo kompetenci, veicinot izglītojamo ar speciālām vajadzībām kvalitatīvu un sekmīgu iekļaušanos izglītības procesā. Programmas apguves rezultātā tiks iegūts Sertifikāts par tiesībām strādāt pirmsskolā ar bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības.
Mērķauditorija Skolotāji, kuriem ir augstākā izglītība pedagoģijā un pirmsskolas skolotāja vai sākumskolas skolotāja kvalifikācija.
Programmas apjoms (stundas) 72
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Ginta Ramane
tālr. 29708328,
e-pasts: ginta.ramane@lu.lv  
Pieteikšanās anketa
Nosaukums "Pirmsskolas saturs un didaktika"
Programmas saturs Programmas mērķis ir nodrošināt skolotāju vienotu izpratni par pirmskolas izglītības programmas īstenošanu valstī, īstenot vienotu pieeju pirmskolas vecuma bērnu sagatavošanās skolai, sekmēt izpratni par pirmskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarībām, pedagoģiskā procesa organizāciju pirmskolā atbilstoši mūsdienu prasībām un tendencēm, par individuālās pieejas nozīmību pirmskolēna ES koncepcijas īstenošanā un radošuma veicināšanā.
Mērķauditorija Personas, kurām ir augstākā pedagoģiskā izglītība.
Programmas apjoms (stundas) 80
Maksa 284,00 EUR
Kontakti Ginta Ramane
tālr. 29708328,
e-pasts: ginta.ramane@lu.lv  
Pieteikšanās anketa

 

160 un 240 stundu programmas:

Nosaukums Sākumizglītības skolotājs
Programmas saturs

Programmas mērķis ir pilnveidot pedagogu profesionālo kompetenci, lai iegūtu tiesības strādāt par pedagogu pamatizglītības pirmajā posmā (1.-6. klasei).

Uzdevumi:

  1. Pilnveidot zināšanas un izpratni par pamatizglītības pirmā posma mācību jomu saturu.
  2. Sekmēt profesionālo kompeteni pedagoģiskā procesa organizēšanā un īstenošanā pamatizglītības pirmā posmā.
  3. Īstenot kompetencēs balstītu un integrētu mācību procesu, izvēloties atbilstīgus paņēmienus, metodes, formas un līdzekļus, kas piemēroti izglītojamā vecuma iezīmēm, interesēm un dzīvesprasmēm.
  4. Izvēlēties atbilstīgus paņēmienus, metodes, formas un līdzekļus, lai īstenotu tādu mācību procesu, kas piemērots skolēna vecuma iezīmēm, interesēm un dzīvesprasmēm.
  5. Pilnveidot zināšanas un izpratni par vērtēšanu pamatizglītības pirmajā posmā.
  6. Iegūt zināšanas un prasmes analizēt situācijas, meklēt atbilstošas pieejas un iespējas dažādu problēmu risināšanai pamatizglītības pirmajā posmā (1.-6. klasei).
Mērķauditorija

Pedagogi ar augstāko profesionālo bakalaura izglītību un skolotāja kvalifikāciju.

Programmas apjoms (stundas) 160
Īstenošanas laiks Atkarīga no pieteikumu skaita un grupas nokomplektēšanas.
Maksa 718,00 EUR
Kontakti

LU PPMF Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra tālākizglītības speciāliste Inga Liepiņa 

E-pasts: inga.liepina@lu.lv

Pieteikšanās anketa

Nosaukums 

“Mācību priekšmeta “Dizains un tehnoloģijas” saturs un metodika vispārējā izglītībā”

Programmas saturs 

Programmas mērķis ir pilnveidot pedagogu kompetences dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmeta mācīšanai vispārējā izglītībā. 

Uzdevumi:  

  1. Pilnveidot pedagogu kompetenci dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmetā. 

  1. Pilnveidot pedagogu kompetenci dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmeta saturā un metodikā vispārējā izglītībā. 

Plānotie rezultāti (zināšanas, prasmes, iemaņas) 

Zināšanas: 

1. Pārzina valsts izglītības standartus Tehnoloģiju mācību jomā un programmu paraugus dizainā un tehnoloģijās un citus ar mācību procesa nodrošināšanu saistītus reglamentējošos dokumentus un normatīvos aktus. 

2. Orientējas jaunākajās dizaina un tehnoloģiju nozares attīstības tendencēs un aktualitātēs. 

3. Zina dizaina un tehnoloģiju mācību priekšmeta tēmām un sasniedzamajiem rezultātiem atbilstošu mācību stratēģiju, mācību metodes, paņēmienus un līdzekļus. 

 

Prasmes: 

1. Izstrādā tematisko plānu un plāno mācību stundas, integrējot vērtību apguvi, caurviju prasmes un starppriekšmetu saikni. 

2. Izstrādā mācību metodisko nodrošinājumu, ievērojot mācību saturu, sasniedzamos rezultātus un mērķauditorijas vajadzības, tostarp veido jēgpilnus mācību uzdevumus. 

3. Pielāgo mācību metodiku un pieejas atbilstoši izglītojamā individuālās attīstības vajadzībām un sasniedzamajiem mācīšanās rezultātiem, individualizējot, diferencējot un personalizējot mācību procesu atbilstoši izvirzītajam mācību mērķim, uzdevumiem un sasniedzamajiem rezultātiem. 

4. Raksturo un plāno pārbaudes formas un izstrādā vērtēšanas kritērijus atbilstoši sasniedzamajiem rezultātiem. Plāno skolēniem atgriezenisko saiti. 

5. Demonstrē prasmes materiālu apstrādes un IT tehnoloģijās dizaina produktu, vides, pakalpojumu un digitālo risinājumu izstrādē. 

 

Kompetence:  

Patstāvīgi plāno mācību procesu dizainā un tehnoloģijās, izvērtē rezultātus. 

Mērķauditorija 

Personas ar augstāko pedagoģisko izglītību un cita mācību priekšmeta pamatizglītības vai vidējās izglītības skolotāja profesionālo kvalifikāciju. 

Programmas apjoms (stundas) 

160 

Maksa 

748,00EUR 

Kontakti 

E-pasts: ginta.ramane@lu.lv  

Pieteikšanās anketa 

šeit>>>

 

Nosaukums Sociālais pedagogs
Programmas saturs

Programmas mērķis ir pilnveidot pedagogu un sociālo darbinieku zināšanu apguvi sociālajā pedagoģijā, lai iegūtu tiesības veikt sociālpedagoģisko darbību. Programmas uzdevumi:

  1. Veidot izpratni un veicināt zināšanu apguvi par sociālo pedagoģiju un sociālpedagoģiskās darbības mērķiem un uzdevumiem.
  2. Veicināt zināšanu, prasmju un kompetences pilnveidi patstāvīgi plānot, organizēt un vadīt sociālpedagoģisko darbību ar dažāda vecuma bērniem un jauniešiem, izvēloties atbilstīgus paņēmienus, metodes, formas un līdzekļus, kas piemēroti izglītojamā vajadzībām, individuālajai attīstībai, dzīves prasmju līmenim, skolas un ģimenes resursiem.
  3. Veicināt profesionālās pašpilnveides prasmes, identificējot bērnu un jauniešu socializācijas riskus un novērtējot tos, izvēloties atbilstošas socializācijas procesa risku novērtēšanas metodes.
  4. Veicināt izpratni par starpinstitucionālās un sadarbības ar bērna/jaunieša ģimeni nepieciešamību un iespējām.
  5. Iegūt zināšanas un prasmes analizēt problēmsituācijas, meklēt atbilstošas pieejas un iespējas sociālpedagoģiskajā praksē šo problēmu risināšanai. 
Mērķauditorija Pedagogi ar skolotāja profesionālo kvalifikāciju un sociālie darbinieki ar sociālā darbinieka profesionālā bakalaura kvalifikāciju.
Programmas apjoms (stundas) 160
Īstenošanas laiks Kursu īstenošanas laiks ir atkarīgs no grupu nokomplektēšanas. Pieteikumi tiek pieņemti nepārtraukti, tādejādi nodrošinot jaunu grupu veidošanu, kas uzsāk darbu, tiklīdz ir pieteicies nepieciešamais klausītāju skaits.
Norises vieta un laiks Mācības notiek piektdienās, sestdienās un skolēnu brīvdienās attālināti tiešsaistē MS Teams platformā un klātienē IZPF, Imantas 7.līnijā 1.
Maksa 658,00 EUR
Kontakti Inga Liepiņa
tālr. 29174118
e-pasts: inga.liepina@lu.lv 
Pieteikšanās anketa
>>> šeit 
 

Nosaukums

Mācību priekšmeta “Datorika” saturs un metodika vispārējā izglītībā

Programmas saturs

Programmas mērķis ir pilnveidot pedagogu zināšanas, prasmes un kompetences datorikas mācību priekšmeta mācīšanai vispārējā izglītībā. Programmas uzdevumi:
• pilnveidot pedagogu kompetenci datorikas mācību priekšmeta saturā un metodikā vispārējā izglītībā: 
apgūt Lietišķās informātikas pamatus,
apgūt datorgrafikas un video apstrādes pamatus,
apgūt vietņu izstrādes pamatus,
apgūt programmēšanas valodas Scratch pamatus,
apgūt programmēšanas valodas JavaScript pamatus.

Mērķauditorija

Personas ar augstāko pedagoģisko izglītību un cita mācību priekšmeta pamatizglītības vai vidējās izglītības skolotāja profesionālo kvalifikāciju, vai personas ar tiesībām veikt pedagoģisko darbību.

Programmas apjoms (stundas)

160

Īstenošanas laiks

Kursu īstenošanas laiks ir atkarīgs no grupu nokomplektēšanas. Pieteikumi tiek pieņemti nepārtraukti, tādejādi nodrošinot jaunu grupu veidošanu, kas uzsāk darbu, tiklīdz ir pieteicies nepieciešamais klausītāju skaits.

Maksa

672,00 EUR

Kontakti

Inga Liepiņa
tālr. 29174118
e-pasts: inga.liepina@lu.lv 

Pieteikšanās anketa

>>>šeit 

Nosaukums "Mācību priekšmeta “Sociālās zinības” mācību saturs un didaktika"
Programmas saturs Programmas mērķis ir paaugstināt strādājošo skolotāju profesionālo kompetenci un nodrošināt valsts ekonomikas un sociālajām vajadzībām atbilstošu vispārējās izglītības sociālo zinātņu jomas- sociālo zinību skolotāju izglītību, sekmējot šīs jomas skolotāju konkurētspēju mainīgos sociālekonomiskajos un demogrāfiskajos apstākļos un dodot iespēju iegūt Sertifikātu par tiesībām mācīt sociālās zinības. Pēc programmas apguves skolotāji spēs īstenot valsts pamatizglītības standartā norādītos konkrētos mācību priekšmeta mērķus, uzdevumus un mācību satura apguves pamatprasības. 
Mērķauditorija Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un cita mācību priekšmeta pamatizglītības vai vidējās izglītības skolotāja profesionālā kvalifikācija atbilstošajā izglītības jomā.
Programmas apjoms (stundas) 160
Maksa 610,00 EUR
Kontakti Inga Liepiņa
tālr. 29174118
e-pasts: inga.liepina@lu.lv 
Pieteikšanās anketa

Nosaukums

"Vispārējās pamatizglītības angļu, franču, krievu un vācu valodas skolotājs"

Programmas saturs

Programmas mērķis ir nodrošināt valsts ekonomikas un sociālajām vajadzībām atbilstošu  vispārējās pamatizglītības valodu jomas, svešvalodas – angļu vai vācu, vai franču, vai krievu valodas skolotāju izglītību, sekmējot šīs jomas skolotāju konkurētspēju mainīgos sociālekonomiskajos un demogrāfiskajos apstākļos un dodot iespēju iegūt papildkvalifikāciju valodu jomas mācību priekšmeta mācīšanai pamatizglītības pakāpē. Programma piedāvā iespēju pilnveidot pedagogu svešvalodu (attiecīgi angļu vai franču, vai krievu, vai vācu valodas) zināšanas, iemaņas un prasmes komunicēt mutveidā un rakstveidā, integrējot visus valodas apguves aspektus, padziļināt pedagogu izpratni par jaunākajām tendencēm un metodiskajām nostādnēm svešvalodu mācībās un attīstīt viņu prasmes organizēt valodu aspektu un prasmju apguves procesu, attīstīt skolotāju pedagoģisko meistarību strādājot ar izglītojamajiem ar dažādiem svešvalodu apguves līmeņiem, īpašu uzmanību pievēršot jaunākā skolas vecuma skolēnu svešvalodu apguves īpatnībām.

Mērķauditorija

2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kā arī vispārējās pamatizglītības vai vispārējās vidējās izglītības skolotāja profesionālā kvalifikācija tās pašas izglītības jomas citā mācību priekšmetā:kvalificēti valodu jomas mācību priekšmeta (svešvalodas – angļu vai franču, vai krievu, vai vācu valodas) skolotāji, kuri vēlas strādāt par cita šīs jomas vispārējās pamatizglītības mācību priekšmeta skolotāju.

Programmas apjoms (stundas)

160

Maksa

730,00 EUR

Kontakti

Ginta Ramane
tālr. 29708328,
e-pasts: ginta.ramane@lu.lv  

Pieteikšanās anketa

>>>šeit 

Nosaukums "Latviešu literatūras, valodas un kultūras skolotājs"
Programmas saturs
  • Programmas mērķis ir nodrošināt pedagogam iespēju iegūt papildu kvalifikāciju- latviešu valodas un literatūras  skolotājs vispārizglītojošās pamatizglītības un vidējās izglītības posmos, lai veicinātu konkurētspēju darba tirgū un nodrošinātu vispārējās izglītības procesa kvalitāti valstī. Apgūstot programmu būs iespēja padziļināt zināšanas par mūsdienu latviešu valodas sistēmu un prasmi tās izmantot savā runā un profesionālajā darbībā.
  • Padziļināt zināšanas par latviešu un cittautu folkloru un prasmi tās izmantot savā profesionālajā darbībā.
  • Padziļināt zināšanas par latviešu un ārzemju literatūru, literatūras teorijas un vēstures jautājumiem un prasmi tās izmantot savā profesionālajā darbībā.
  • Apgūt izpratni par konceptuāliem valodu didaktikas un literatūras didaktikas jēdzieniem un prasmi tos izmantot pedagoģiskajā procesā.
  • Apgūt prasmi plānot un īstenot latviešu valodas un literatūras mācību procesu ar daudzveidīgiem pedagoģiskajiem līdzekļiem un kritiski izvērtēt to efektivitāti.
  • Padziļināt izpratni par caurviju prasmju apguves iespējām latviešu valodas un literatūras mācību procesā. Padziļināt izpratni par atgriezenisko saiti un skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanu un pašvērtēšanu atbilstoši mācību situācijai.
  • Pilnveidot prasmi pedagoģiskajā procesā izmantot informācijas tehnoloģijas un citus resursus. 
Mērķauditorija Vispārizglītojošo izglītības iestāžu svešvalodu pedagogi, profesionālo izglītības iestāžu svešvalodu pedagogi. Lai pedagogs varētu apgūt programmu,  jābūt latviešu valodas prasmei C1 līmenī.
Programmas apjoms (stundas) 160
Norises vieta un laiks Mācības notiek piektdienās, sestdienās un skolēnu brīvdienās attālināti tiešsaistē MS Teams platformā un klātienē IZPF, Imantas 7.līnijā 1
Maksa 610,00 EUR
Kontakti Inga Liepiņa
tālr. 29174118
e-pasts: inga.liepina@lu.lv 
Pieteikšanās anketa  
Nosaukums "Otrās svešvalodas skolotājs"
Programmas saturs Programmas mērķis ir nodrošināt skolotājam iespēju iegūt papildu kvalifikāciju “Otrās svešvalodas skolotājs”, lai veicinātu konkurētspēju darba tirgū un nodrošinātu vispārējās izglītības procesa kvalitāti valstī. Galvenie satura bloki: 1) Valoda kā sistēma. Valodas funkcionēšanas likumi un valodas normas katrā valodas līmenī. Sistēmisks pārskats un kontrastīvā analīze. Mūsdienu svešvalodas funkcionāli komunikatīvā gramatika. 2) Svešvalodas skolotāja runas kultūra. Korekta izruna. Intonācija. Skolēnu runas (valodas) kļūdu analīze un raksturojums svešvalodā. Valodu kontrastīvā analīze lingvodidaktiskajā aspektā. Lasīšanas, klausīšanās, rakstīšanas,
runāšanas prasmju pilnveide otrās svešvalodas stundās. 3) Zināšanu apguve informatizācijas laikmetā. Tehnoloģiju izmantošanas iespējas svešvalodu mācībās dažādu valodas prasmju pilnveidošanā (CALL). Modernā mācību vide svešvalodas apguvē. Mācību stundas plāna izveide un prezentēšana, izmantojot modernās informācijas tehnoloģijas. 4) Leksika svešvalodas apguvē. Morfoloģija svešvalodas apguvē. Sintakse svešvalodas apguvē. Gramatikas nozīme dažādu runas darbību veidu apguvē. 5) Vispārizglītojošās pamatizglītības un vidējās izglītības svešvalodas standarti, svešvalodas mācību programma un mācību līdzekļi. Efektīvas mācību stundas plānošana. Caurviju prasmes. 
Mērķauditorija Vispārizglītojošo skolu svešvalodu pedagogi, profesionālo izglītības iestāžu svešvalodu pedagogi.
Programmas apjoms (stundas) 160
Norises vieta un laiks Mācības notiek piektdienās, sestdienās un skolēnu brīvdienās attālināti tiešsaistē MS Teams platformā un klātienē IZPF, Imantas 7.līnijā 1.
Maksa 15 cilvēku grupai- 980,-EUR (Finansē Izglītības un zinātnes ministrija)
20 cilvēku grupai- 735 ,-EUR (Finansē Izglītības un zinātnes ministrija)
Kontakti Ginta Ramane
tālr. 29708328,
e-pasts: ginta.ramane@lu.lv  
Pieteikšanās anketa franču valodas skolotājs >>>šeit Pieteikšanās līdz 15.06.2024.
vācu valodas skolotājs >>>šeit Pieteikšanās līdz 15.06.2024.
spāņu valodas skolotājs >>>šeit Pieteikšanās līdz 15.06.2024.
Nosaukums "Mācību priekšmeta “Sociālās zinības” mācību saturs un didaktika"
Programmas saturs Programma ir veidota citas izglītības jomas, cita mācību priekšmeta skolotājiem, kas vēlas iegūt sociālo zinību skolotāja kvalifikāciju. Lai sekmētu skolotāju zināšanas un prasmes sociālo zinātņu mācību priekšmetos, papildus studiju kursiem, kas paredzēti sociālo zinātņu jomas skolotājiem, šajā programmā ir paredzēts padziļināti apgūt sociālo zinību mācību priekšmeta metodikas un satura jautājumus. Pēc sekmīgas iepriekš iegūtās izglītības turpināšanas un profesionālās meistarības pilnveides, programmas dalībnieki iegūs Sertifikātu un tiesības strādāt par sociālo zinību skolotāju.
Mērķauditorija Personas, kurām ir 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kā arī vispārējās pamatizglītības vai vispārējās vidējās izglītības skolotāja profesionālā kvalifikācija jomā, kas ir atšķirīga no sociālajām zinātnēm.
Programmas apjoms (stundas) 240
Maksa 780,00 EUR
Kontakti Tālr.: +371 67034825
E-pasts: rita.abele@lu.lv 
Pieteikšanās anketa