Inese Jurgena
Dr.paed.
Amati: profesore, profesionālās maģistra studiju programmas “Pedagoģija” direktore
Nodaļa: Pirmsskolas un sākumizglītības nodaļa
E-pasts: inese.jurgena@lu.lv
LU Izglītības zinātņu profesoru padomes locekle.
LU Izglītības zinātņu promocijas padomes locekle.
Latvijas Augstskolu profesoru asociācijas (LAPA) biedre.
Starptautiska žurnāla „Wychowanie w Rodzinie/Family Upbringing”, Polija redkolēģija, Vroclavas Universitāte, redakcijas kolēģijas locekle.
CiCea (Childrens Identity and Citizenship European Association ) biedre.
Baltijas un Melnās jūras konsorcija BBCC ( Baltic and Black Sea Circle Consortium ) zinātniskā dalībniece /locekle.
LU 77. Starptautiskā zinātniskā konference, Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte., sekcijas vadītāja.
Starptautiskās zinātniskās konferences, “Sabiedrība. Integrācija. Izglītība”, zinātniskās komisijas locekle, rakstu recenzēšana, Rēzekne.
Promocijas, maģistra darbu vadīšana, bakalaura un kvalifikācijas darbu vadīšana.
Docētie studiju kursi:
Inovācijas pedagoģijā - 2 KP
Audzināšanas teorijas - 2KP
Vispārīgā pedagoģija un pedagoģiskās domas attīstība -2 KP
Audzināšanas teorija un metodika - 4 KP
Vispārīgā pedagoģija - 2KP
CiCe Childrens Identities and Citizenship : Best Practice Guides Erasmus Jean Monnet Network 553177-EEP-1-2014-1-UK-EPPJMO-Network,Finansējuma avots:ERASMUS Academic Network, institucionālā koordinatore
CiCe Childrens Identity and Citizenship in Europe, Nr. 517961 - LLP - 1 - 2014 - 1 - UK - ERASMUS - ENW, Finansējuma avots: ERASMUS Academic Network, institucionālā koordinatore.
Kopš 2007. gada Latvijas Zinātnes padomes eksperte pedagoģijas nozarē ,vispārējās pedagoģijas apakšnozarē. LZP eksperta pilnvaru laiks līdz 2022. gada 14. aprīlim, LZP Lēmums Nr. 45-3-1.14. 14.04.2016
Monogrāfiju recenzēšana:
Skolotāju profesionālā identitāte Zinātniska monogrāfija, Rīga, RTU Izdevniecība, 2019.-211..lpp, (Zinātniskā monogrāfija apstiprināta publicēšanai RTU Zinātniskās padomes sēdē 2019. gada 4.novembrī, protokols Nr. 04000 -3/12
Promocijas darbu recenzēšana:
Inga Sokolova (2017) - Pašrūpes vidusskolēnu pašaudzināšanas diskursa izkopšanās, recenzente
Alens Indriksons (2017)- Komunikācijas prasmes veidošanās robežsargu profesionālajā sagatavošanā, recenzente
Pāvels Jurs (2016)- Jauniešu pilsoniskās līdzdalības veicināšana pedagoģiskajā procesā, recenzente
Gunta Bāliņa (2014)- Liepājas muzikāli dramatiskā teātra baleta pedagoģiskā un mākslinieciskā vērtība Latvijas kultūrā ,recenzente
Apbalvojumi:
Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte. Pateicība par atbildīgu, radošu un iniciatīvas bagātu darbu topošo skolotāju izglītībā , zinātniskajā darbībā un sakarā ar dzīves jubileju, 2019. gada 29. novembrī
Cedere D.,Jurgena I., Targamadze V.(2018) Interest of Latvian and Lithuanian students in Science and Mathematics, Journal of Baltic Science Education,Volume17 (1) , pp.31-42, p-ISSN 1648-3898, o- ISSN 2538-7138 Abstraced/Indexed in Database SCOPUS, Thomson Reuters Web of Science, (Social Scisearch,Journal Citation Reports),Index Copernicus ,EBSCO Academic Search Complete, EBSCO Education Research Complete, EBSCO Mega File, EBSCO :Academic Search Alumni Edition, EBSCO :Advanced Place-ment Source, Central &Eastern European Academic Source Database Coverage List (EBSCO- CEEAS ) u.c. http ://oaji.net/article/2017
Jurgena I., Cedere D., Keviša I. (2018)The Prospects of Transdisciplinary Approach to Promote Learners Cognitive Interest in Natural Science for Sustainable Development, Journal of Teacher Education for Sustainability, Volume 20(1),pp.5-19, p-ISSN 1691-4147 ,o- ISSN 1691- 5534, Abstraced/Indexded in Database SCOPUS,CABI,Educational Research Abstracts Online (ERA ), The Central European Journal of Social Sciences and Humanities ( CEJSH ), Higher Education Abstracts doi.org/10.2478/jtes-2018-0001 ;https://www.degruyter.com/view/j/jjtes
Jurgena I., Cedere D. (2016) Students Ideas on Innovations in Higher Education , Signum Temporis Journal of pedagogy and psychology; The journal of Riga Teacher Training and Education Management Academy. Vol. 8 Number.1, pp. 30-36 ,., ISSN 1691-4929 , Abstraced/Indexed in: Database Baidu Scholar, Celdes, CNKI Scholar, CNPIEC, De Gruyter - IBR, De Gruyter - IBZ, EBSCO (relevant databases), EBSCO Discovery Service, Google Scholar, J-Gate, Journ, lTOCs, KESLI-NDSL, Naviga (Softweco), Primo Central (ExLibris), ProQuest (relevant databases), ReadCube, ResearchGateSherpa/RoMEO, Summon (Serials Solutions/ProQuest), TDNet, Ulrich's Periodicals Directory/ulrichsweb, WanFang Data, WorldCat (OCLC)
Jurgena I., Cedere D.,Keviša I. (2015) Innovative and Traditional Elements in the Work of Academic Staff :The Views of Pre-service Teachers, Journal of Teacher Education for Sustainability, Volume 17, Number 2, 74. -90.lpp., p-ISSN 1691-4147; e-ISSN 1691-5534 , Abstraced/Indexed in : Database SCOPUS, EBSCO
Cedere D., Jurgena I., Helmane I., Tiltiņa-Kapele I., Praulīte G. (2015) Cognitive Interest :Problems and Solutions in the Acguisition of Science and Mathematic in Schools of Latvia, Journal of Baltic Science Education, Volume 14 (4), 424.-434. lpp., ISSN 1648-3898 Abstraced/Indexed in :Database SCOPUS, Thomson Reuters Web of Science, British Education Index, Copernicus Index, The Asian Education Index, EBSCO
Jurgena I., Mikainis Z., Katane I. (2014) The Role of Latvian Student Clubs and Associations in Citizenship Education, Journal of US-China Public Administration, Volume 11, Number 1 (Serial Number 99), 33.-43. lpp., ISSN 1548-6591, ISSN1935-9691 online; Abstraced/Indexed in: Chinese Database of CEPS, Airiti INC.& OCLC; Chinese Scientific Journals Database, VIC Corporation, Chongging, P.R.China; Database of EBSCO Massachusetts, USA; Google Scholar; Index Copernicus, Poland; Norwegian Social Science Data Services (NSD),Norway; ProQuest/CSA Social Science Collection, Public Affairs Information Service(PAIS),USA; Summon Serials Solutions
Jurgena I.,Cedere D., Keviša I. (2020 )The pedagogical Evaluation of the Responsiveness of Pre-service Teachers ,Society. Integration. Education,.Proceedings of the International Scientific Conference, Volume 1, May 22-23, 2020,Rēzekne, Rezekne Academy of Technologies, pp.276-286 ,ISSN1691-5887,Abstraced /Indexed in Database Web of Science
Cedere D., Jurgena I., Katane I. (2020 )Evaluation of General Education School Students Career Self-Management Skills and their Formation Conditions in the Context of Competitiveness, ,Economic Science for Rural Development, Proceedings of the 21 Annual International Scientific Conference, Volume 1, May 12-13, 2020, Jelgava, Latvia University of Life Sciences and Technologies, pp 217-224,DOI:10.22616/ESRD.,2020.54.026 ,ISSN, Abstraced /Indexed in Database Web of Science
Jurgena I.,Cedere D., Katane I. (2019) A Multi-Aspect View on The Purposefulness of University Students as Prospective Teachers, Rural Environment, Education, Personality (REEP ), Proceedings of the International Scientific Conference, Volume 12, 10 -11th- May 2019,Jelgava, Latvia University of Life Sciences and Technologies, Faculty of Engineering, Institute of Education, pp.263-273, ISSN 2661-627;ISSN 2255-8071; DOI:10.22616/REEP, 2019Abstraced /Indexed in Database Web of Science
Cedere D., Jurgena I., Birziņa I. (2019 )Evaluation of Science and Technology Area first Year Student Learning Outcomes, Engineering for Rural Development, Proceedings of the 18th International Scientific Conference 22-24, 05, Jelgava, Latvia University of Life Sciences and Technologies, 22-24.05, 2019, pp. 1903-1908, ISSN 1691-5976; DOI :10.22616/ERDev2019.18.N192;Abstraced/Indexed in Database SCOPUS,Web of Science
Jurgena I., Kevisa I.,Līduma A. (2018)The integration of third-country nationals in the Latvian environment: the current situation and key issues , Proceedings of the International Scientific Conference. Society, Integration, Education Volume 1, Higher Education, May 25th- 26th, 2018, Rezekne ,Rezekne Academy of Technologies, 2018, pp.186-195, ISSN 1691- 5887, Abstraced/Indexed in Database Thomson Reuters Web of Science,Open AIRE,Wordcat, Google Scholar, http://journals.ru.lv/index.php/SIE
Cedere D., Jurgena I., Kalniņa S. (2017 )Prospective Teachers Opinion about the Content of Modern Basic Education in the Science Context, Proceedings of the :10th International Scientific Conference Rural Environment, Education and Personality (REEP ), Latvia Univ.Agr.,Jelgava, Latvia Date: May 12-13, 2017, Volume: 10, pp .63-69, ISSN 2255-808x, ISBN 978-9984-48-259-0 Abstraced/Indexed in Database Thomson Reuters Web of Science,EBSCO,CABI ,AGRIS
Jurgena I., Liduma A. (2017) Imigrantu pilsoniskuma veicināšana Latvijas izglītības vide:studentu viedokļi. Sabiedrība Integrācija. Izglītība. Starptautiskas zinātniskas konferences materiāli ,2017.gada 26.- 27.maijs, Volume 1 (1.), Rēzekne, Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, ISSN 1691- 5887