Zinātnisko produktivitāti iespējams mērīt izmantojot dažādas pieejas, piemēram, ņemot vērā visu publikāciju skaitu, augsti citēto publikāciju skaitu, h-indeksu (Hirša indekss), u.c. Stenfordas Universitātes pētnieki ir izveidojuši publiski pieejamu 100 000 labāko zinātnieku datu bāzi, kurā sniegta standartizēta informācija par citējamību, h-indeksu, līdzautoriem pielāgotu hm-indeksu, kā arī dažādās autorības pozīcijās publicētu rakstu citējamību un salikto rādītāju. Šis reitings ir balstīts uz Scopus datubāzē iekļauto informāciju par zinātniekiem. Plašāka informācija ir atrodama Elsiver tīmekļa vietnē: "Updated science-wide author databases of standardized citation indicators".
Profesore Linda Daniela ir publicējusi vairāk nekā 100 zinātniskas publikācijas. Viņas nesenajās publikācijās aplūkotas tādas tēmas kā lietu internets (internet of things) izglītībai, uz spēlēm balstīta mācīšanās, robotu atbalstīta mācīšanās, virtuālā un papildinātā realitāte izglītībā un vieda pedagoģija. Linda Daniela ir izstrādājusi maģistra studiju programmu “Tehnoloģiskās inovācijas un dizains izglītībai”. Profesores vadībā Latvijas Universitātē ir izstrādātas vairākas izglītības tehnoloģiju laboratorijas: virtuālās realitātes laboratorija, robotikas laboratorija, 3D prototipēšanas laboratorija, digitālo mācību materiālu izstrādes laboratorija, kurā studenti strādā pie radošu risinājumu izstrādes tehnoloģiju uzlabotam mācību procesam. Linda Daniela ir vadītāja virknei jauno doktorantu, pārraugot pētījumus par mācīšanās ar izglītības robotiku didaktikas attīstību un pedagoģiskās digitālās kompetences attīstību, kā arī citas tēmas. Apsveicam un no sirds lepojamies ar mūsu izcilo fakultātes dekāni!