Erasmus plus projektā EARLY, kas ir veltīts pirmsskolas izglītības posmam izglītojošās robotikas un attālināto mācību kontekstā, ir izstrādāti mācību materiāli, kā arī apkopoti anketu rezultāti, kuros analizētas saņemtās atsauksmes no pirmsskolu skolotājiem, vadītājiem un ģimenēm par stratēģijām un izaicinājumiem, lai atbalstītu 3–7 gadus vecu bērnu mācīšanos tiešsaistē.
Anketas rezultāti par Latviju skatāmi šeit: University of Latvia Survey Report
Līdztekus tam projekta partneri turpina aktīvu darbu pie skolotāju rokasgrāmatas izstrādes. Rokasgrāmata jeb Manual for Early Education Online Labs tiks pabeigta šī gada jūlijā un tulkota visās partnervalstu valodās - angļu, turku, portugāļu, itāļu, vācu un latviešu.
Interaktīva rokasgrāmatā būs pieejama tiešsaistē un tajā būs iespēja iepazīt gan anketu rezultātus visās partneru valstīs, gan mācību metodiku attālinātā mācību procesa organizēšanā, gan iepazīties ar drošības aspektiem digitālās vides kontekstā. Šī un cita nozīmīga informācija, kas ietverta rokasgrāmatā, būs pieejama gan augstskolu pasniedzējiem, kas sagatavo pirmsskolas pedagogus, gan esošajiem un topošiem pirmsskolas pedagogiem, kā arī pirmsskolas audzēkņu vecākiem un citiem interesentiem.
Šī projekta mērķis ir izstrādāt piecu mācību moduļu materiālus un rokasgrāmatu topošajiem un esošajiem pedagogiem, kā arī vecākiem – izglītojošās robotikas un algoritmiskās domāšanas apgūšanas veicināšanai pirmsskolas un sākumskolas izglītības posmā (piemērojot arī attālināto mācību procesam) 3-7 gadu vecumam.
Seko projektam Facebook:
https://www.facebook.com/ErasmusEARLYProject
Projekta rezultātus apskati projekta mājas lapā:
https://www.earlyeu.org/project-results-english/
Sadarbības partneri:
KOCAELI UNIVERSITESI Turkey
LATVIJAS UNIVERSITATE Latvia
SCUOLA DI ROBOTICA Italy
UNIVERSITAET MANNHEIM Germany
Early Years - the organisation for young children ROI Ireland
INSTITUTO POLITECNICO DE VISEU Portugal
MELLIS EGITIM TEKNOLOJI TICARET LIMITED ŞIRKETI Turkey
Periods: 01.11.2021. – 30.05.2024.
Projekta vadītāja: Prof. Linda Daniela
Projekta koordinatore: Ketlīna Tumase