28.maijā - ideāla mācību ekskursija "Liepāja - starp baroku un šodienu". Vēl ir vietas!
Ļevs Ruslo, LU PPMF 3.kursa students
28.maijā, Latvijas Universitātes (LU) Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes (PPMF) studenti - topošie skolotāji, kultūras pētnieki, Skolotāju izglītības nodaļas mācībspēki, kā arī mazākumtautību un latviešu skolu skolēni un citi interesenti no LU PPMF dosies braucienā uz Liepāju, kurā paredzēts realizēt pilnvērtīgu mācību ekskursiju Liepājas pilsētā, sekmējot savstarpējo sadarbību un atgriezenisko saikni metodiskā materiāla izveidē, aprobācijā un pilnveidē.
Mācību ekskursiju organizē četri LU PPMF profesionālā bakalaura studiju programmas “Skolotājs” 3.kursa studenti - Ļevs Rusilo, Elīza Ļebedeva, Sabīne Oskirko, Rita Eglīte, patstāvīgi izstrādājot studiju projektu “Liepāja - starp baroku un šodienu”.
Projekta ietvaros tiks izveidots un pilnveidots pēc aprobācijas metodisks materiāls, kurš būs pieejams gan topošajiem, gan praktizējošiem skolotājiem, lai organizētu un vadītu kvalitatīvas mācību ekskursijas. Metodiskais materiāls paredzēts gan Latvijas skolām, gan topošajiem kulturoloģijas skolotājiem studiju kursu “Latvijas mākslas vēsture” un “Latvijas kultūras vēsture” apguvē.
Projekta realizācijā – mācību ekskursijā iesaistīto dalībnieku kopskaits - 45: 20 studenti, 10 skolēni, 10 mācībspēki, 5 citi interesenti.
Vairāk informācijas par:
<link http: www.ppmf.lu.lv zinas t _blank external-link-new-window>Vizuālizpratnes nedēļas (23.-28.maijs) programmu un
<link http: www.ppmf.lu.lv zinas t _blank external-link-new-window>studentu projekta pasākumu - mācību ekskursiju “Liepāja - starp baroku un šodienu”.
Ekskursijai vēl iespējams pieteikties PBSP “Skolotājs” studējošajiem un Latvijas Universitātes Jauno pedagogu un psihologu skolas dalībniekiem.
Pieteikšanās:ej.uz/kulturologi
Atbildīgais ekskursijas organizators:
Ļevs Rusilo, LU PBSP “Skolotājs” 3.kursa students
Projektu atbalsta:
Latvijas Universitātes Fonds un LU Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Skolotāju izglītības nodaļa.