profesionālās darbības novērtēšanu. Vairāki aktuāli pedagogu profesionālās darbības vērtēšanas jautājumi seko no Grozījumiem Izglītības likumā. Tālākizglītības programmas mērķis ir veicināt skolotāju, izglītības iestāžu vadītāju un par vērtēšanu atbildīgo personu izpratni par vērtēšanas būtību, lomu, funkcijām mūsdienu izglītībā un pilnveidot prasmi veikt vērtēšanu atbilstoši normatīviem aktiem un jaunākiem zinātniskiem pētījumiem, ievērojot izvērtējamo personu profesionālās, vecuma, individuālās īpatnības un ētikas principus. Pasākumā LU PPMF pārstāvēja Pieaugušo pedagoģiskās izglītības centra direktores vietniece Rita Ābele, Pedagoģijas nodaļas profesore Lūcija Rutka un Augstskolas didaktikas centra vadītāja, docente Sanita Baranova. No IKVD puses piedalījās Izglītības kvalitātes valsts dienesta vadītāja Inita Juhņēviča, IKVD vadītājas vietniece, Licencēšanas un reģistru departamenta direktore Andra Šenberga un Licencēšanas un reģistru departamenta direktores vietnieks Ivans Jānis Mihailovs. Ciešāka sadarbība starp LU PPMF un IKVD izveidojās 2012.gadā starptautiskā 24 valstu projektā CAPIVAL (Capitalizing on Validpack: going Europe Wide - Dzīves darbībā izveidotās kompetences izvērtēšanas instrumentārija pārvēršana par kapitālu: izplatīšana Eiropā), kura ietvaros LU profesore Irina Maslo, Andra Šenberga, Rita Ābele un Lūcija Rutka piedalījās starptautiskos kursos Parīzē par psiholoģiski pedagoģiskās kompetences validēšanu un izvērtēšanu.
2014.gadā Pedagoģijas doktorantūrā Evija Latkovska aizstāvēja disertāciju “Topošo skolotāju pedagoģiskās darbības izvērtēšana” (vadītāja prof. Lūcija Rutka). Turpinās darbs pie tālākizglītības programmas izstrādes, lai jau 2016.gada nogalē to varētu sākt īstenot.