Ilze Vilka
Mg. paed. izgl. zin.
Amati: lektore, apakšprogrammas “Skolotājs logopēds” (RPIVA) direktore
E-pasts: ilze.vilka@lu.lv
Pasniegtie kursi:
Speciālās izglītības skolotājiem/logopēdiem:
- Runas pārbaudes metodes (2 kp);
- Rinolālijas, dizartrijas korekcijas metodika (2 kp).
Skolotājs logopēds (RPIVA):
- Logopēdija pirmsskolā I (3 kp);
- Logopēdija pirmsskola II (3 kp);
- Logopēdija pirmsskolā III (3 kp);
- 1.studiju prakse logopēdiskajā punktā I (3 kp);
- 2. Studiju prakse logopēdiskajā punktā II (3 kp);
- 3. studiju prakse logopēdiskajā punktā III (2 kp).
Pirmsskolas/sākumskolas mācību priekšmetu skolotājiem:
- Ievads logopēdijā (2 kp)
Kopš 2015. gada tiek vadīti un recenzēti studiju darbi, kvalifikācijas darbi, bakalaura, diplomdarbi, maģistra darbi. Pētījumu veikšana un publikāciju sagatavošana.
Erasmus+ projekts. International training course “LINKS – Logopedists Interact for New Knowledge and Skills". Bulgārija. Vieslektors/treneris 23.08.2019 – 01.09.2019.
Latvijas Logopēdu asociācijas locekle
- Vilka, Ilze. Game in Pedagogical Pilot Activity for Pre-School Age Children with Phonetic – Phonematic Insufficiency / Ilze Vilka. References: p.335-337 // Innovations, Technologies and Research in Education / ed. Linda Daniela Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2018 Chapter Twenty Four, p.[324]-337 : tab., fig. , URL: https://www.cambridgescholars.com/innovations-technologies-and-research-in-education ISBN 9781527506220.
- Tūbele, Sarmīte. Spēle - pirmsskolas vecuma bērnu fonemātiskās uztveres sekmētāja = Game as Facilitator in Development of Phonological Perception for Preschool Children / Sarmīte Tūbele, Ilze Vilka. (Special Pedagogy). References: p.200 // Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2016. gada 27.-28. maijs = Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference, May 27th - 28th, 2016 / Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. Izglītības, valodu un dizaina fakultāte = Rezekne Academy of Technologies. Faculty of Education and Design Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2016 3. daļa, [191.]-200. lpp. : tab., att. http://dx.doi.org/10.17770/sie2016vol3.1432. , URL: http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/1432/1743 ISSN 2256-0629.