Ilze Šūmane
Dr.paed.
Amati: docente
Nodaļa: Pirmsskolas un sākumizglītības nodaļa
E-pasts: ilze.sumane@lu.lv
- Izgl1047 Sociālās un pilsoniskās mācību jomas saturs un mācīšanās pieejas
- Izgl4022 Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā joma: Vizuālā māksla I, Mūzika I, Kustību māksla I
- PedaP591 Bērni ar psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās grūtībām
- PedaPI25 Attīstošās vides organizēšana
- Izgl1045 Skolotāja profesionālās darbības pamati
- IzglP000 Skolotāja profesionālās darbības pamati pirmsskolā
- Peda5251 Skolotāja profesionālā darbība
- Pedagoģisko prakšu vadīšana topošajiem skolotājiem-logopēdiem
- Vadu maģistra darbus, diplomdarbus, kvalifikācijas darbus pirmsskolas, speciālās pedagoģijas un skolas pedagoģijas jomā.
- Pētījums par bērniem ar speciālām vajadzībām sniedzamo atbalsta pakalpojumu izmaksu modeli iekļaujošas izglītības īstenošanas kontekstā (identifikācijas Nr. IZM 2017/8) Pētniecības (zinātnisko izstrāžu) līgumdarbs (pakalpojuma līgums) ar Latvijas vai ārvalstu uzņēmumiem, organizācijām (komersantiem) eksperts (2018)
- Latvijas Universitātes inovatīvas, pētniecībā balstītas studiju virziena "Izglītība, pedagoģija un sports" studiju programmas ESF eksperts (2019)
- Citizen in 31 Hours ERASMUS projekta pasniedzējs (2021)
Latviešu valodas un literatūras, teātra mākslas skolotāja
- Šūmane, Ilze, Margeviča-Grinberga, Ieva (2021). The Advantages and Disadvantages of Inclusive Education from the Perspective of Future Teachers// Sabiedrība. Integrācija. Izglītība : Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli, 2021. gada 28.-29. maijs = Society. Integration. Education : Proceedings of the International Scientific Conference, May 28th-29th, 2021 / Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija. Izglītības, valodu un dizaina fakultāte Rēzekne : Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2021 Vol. 1, p.[432]-441. doi.org/10.17770/sie2021vol1.6352. , URL: journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/6352/5015 ISSN 1691-5887.
- Šūmane, Ilze, Āboltiņa Līga (2020). Students’ readiness to implement inclusive education in preschools// Human, Technologies and Quality of Education, 2020 : Proceedings of Scientific Papers = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2020 : rakstu krājums / ed. Linda Daniela Riga : University of Latvia, 2020 P.122-129. doi.org/10.22364/htqe.2020.10 , URL: dspace.lu.lv/dspace/bitstream/handle/7/53161/htqe_2020.pdf ISBN 9789934186233.
- Šūmane, Ilze, Ieva Margeviča- Grinberga(2020) Skolotāja profesionālā darbība. Rīga : LU Akadēmiskais apgāds. 63 lpp. ISBN 9789934185724.
- Margeviča- Grinberga, Ieva, Šūmane, Ilze (2020). Mūsdienīga mācību vide skolēnu aktīvai iesaistīšanai mācību procesā Rīga : LU Akadēmiskais apgāds, 62 lpp. ISBN 9789934185878.
- Šūmane, Ilze, Martinsone, Baiba, Nīmante, Dita, Raščevska, Malgožata, Umbraško, Solvita (2019). Support Team for Children with Special Needs in Latvian Schools // Innovations, Technologies and Research in Education: Proceedings of ATEE Spring Conference / ed. Linda Daniela Riga : University of Latvia Press, P.454-463.https://doi.org/10.22364/atee.2019.itre.32 , URL: dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49050 ISBN 9789934184826.
- Celmiņa, Daiga, Šūmane, Ilze, Āboltiņa, Līga (2019). Starpdisciplinaritāte skolēnu izziņas darbībā latviešu valodas mācību stundās /. // Valodu apguve: problēmas un perspektīva: zinātnisko rakstu krājums / red. Diāna Laiveniece Liepāja : LiePA, 15.sēj., 128.-144.lpp. ISSN 1407-9739.
- Umbraško, Solvita, Raščevska, Malgožata, Nīmante, Dita Šūmane, Ilze (2018). Support measures for children with special needs in mainstream school in Latvia: implementation and evaluation /. // 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN18), 2nd-4th of July, 2018, Palma, Spain : Conference Proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres [Valenica] : IATED Academy, 2018 P.7831-7831. DOI: 10.21125/edulearn.2018.1820. , URL: library.iated.org/view/UMBRASKO2018SUP ISBN 9788409027095. ISSN 2340-1117.
- Šūmane, Ilze, Kaļķe, Baiba (2016). Class Lessons as a Means for Promoting Supportive Social Environment/(Ecology of Education: Ecological Approach in Education). Bibliography: p.34-35 // Rural Environment. Education. Personality (REEP) : Proceedings of the 9th International Scientific Conference; Jelgava, Latvia, 13-14 May, 2016 Jelgava : Latvia University of Agriculture, Institute of Education and Home Economics, 2016 Vol. 9, p.29-35 : fig. , URL: llufb.llu.lv/conference/REEP/2016/Latvia-Univ-Agricult-REEP-2016proceed2255-808X.pdf ISBN 9789984482217. ISSN 2255-808X.
- Tūbele, Sarmīte, Vīgante, Rasma, Šūmane, Ilze . Democratisation tendencies in special education in Latvia // Democratisation of Education = Izglītības demokratizācija Rīga : Latvijas Universitāte, 2015 74.-84.lpp. ISBN 9789934180866.
- Šūmane, Ilze, Āboltiņa, Līga. Social Environment in Class to promote 7-Year-Old Children’s Adjustment at School / (Ecology of Education: Ecological Approach in Education). Bibliography: p.30-31 // Rural Environment. Education. Personality. (REEP), 15th-16th May, LLU, Jelgava, Latvia : Proceedings of the 8th International Scientific Conference / Latvia University of Agriculture. Institute of Education and Home Economics Jelgava : Latvia University of Agriculture, 2015 N 8, p.25-33 : fig. , URL: llufb.llu.lv/conference/REEP/2015/Latvia-Univ-Agricult-REEP-2015proceedings.pdf ISBN 9789984481791. ISSN 2255-808X.