Ieva Bite
 
 Dr.psych. ­

    Amati: Asociētā profesore
    Nodaļa: Psiholoģijas nodaļa
    E-pasts: ieva.bite@lu.lv

Asociētā profesore Ieva Bite, Dr. psych., māca krīžu un vardarbības psiholoģiju, attīstības psiholoģiju, vada supervizēto praksi. Paralēli akadēmiskai izglītībai viņa ir ieguvusi psihoterapeita un supervizora kvalifkāciju eksistenciālā psihoterapijā.

Krīžu un vardarbības psiholoģija
Psihoterapijas teorijas un metodes
Cilvēka uzvedība izglītībā – izvērtēšana un pedagoģiskie risinājumi
Profesionālās darbības prakse psiholoģijā
Akadēmiskā prakse izglītībā

 

“The SIGNS School project” - investigation of the signs of autism in schools: Wales Autism Research Centre, Cardiff University in partnership with the Learning with Autism Program.

 “Pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības problēmu novēršana un sociālo prasmju treniņš” pētniece STOP 4-7 grupu efektivitātes pētīšanā, sadarbībā ar Ģentes universitāti.

Dalība projektā: “SIGNS of Autism: Translating a new training film for use by professionals in Europe”, Cardiff University ESRC Impact Acceleration Account, Universidad Autónoma de Madrid, Vita-Salute San Raffaele University, Milan; Siauliai University; University of Latvia (2018). autismwales.org/en/community-services/i-work-with-children-in-health-social-care/dzimsanas-dienas-ballite/

Latvijas Klīnisko psihologu asociājas valdes priekšsēdētāja.

Latvijas Kognitīvi biheiviorālās terapijas asociācijas valdes locekle. Kognitīvi biheiviorālās psihoterapijas mācību programmas organizatore Latvijā. 

Baltijas Uzvedības analīzes asociācijas valdes locekle. Lietišķās uzvedības analīzes mācību programmas (Applied Behavior Analysis) organizatore Latvijā.

 
  1. Ivanova, M.Y,| Achenbach, T., Rescorla, L.A., Turner, L., Dumas, J.A., Almeida, J., Anafarta-Sendag, M., Bite., I., Boomsma, D.I, Caldas, J.C., | Capps, J.W., Colombo, O.P., Dobrean, A., Erol, N., Frigerio, A., Funabiki, Y., Gedutienė, R., Guðmundsson, H.S., QuanHeo, M., AhKim, Y., Tih-ShihLee, Leite, M., Liu, J., Markovic, J., Misiec, M.,Müller, M., JaOh. K., Portillo-Reyes, V., Retz, W., Sebre, S.B., Shi, S., Sigurðardóttir,S.H., Simulioienė, R., Sokoli, E.,Tomasevic, T.,Vink, J.M., Zasępa, E. (2020). The Generalizability of Older Adult Self-Report (OASR) Syndromes of Psychopathology Across 20 Societies. International Journal of Geriatric Psychiatry DOI: 10.1002/gps.5268
  2. Bite, I., & Zvingule, S. (2018). Relationships among signs of autism, anxiety, depression, And resilience in unemployed individuals in Latvia. 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2018, SGEM2018 Conference Proceedings, ISBN 978-619-7408-54-6 / ISSN 2367-5659, 26 August - 1 September, 2018, Vol. 5, Issue 3.2, 483-490 pp. 
  3. Bite, I., Sebre, S., & Miltuze, A. (2018). Gender and age differences in emotional problems, somatic complaints, adaptive functioning, and mindfulness in older Latvian adults. 5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM, SGEM2018 Conference Proceedings, ISBN 978-619-7408-54-6 / ISSN 2367-5659, 26 August - 1 September, 2018, Vol. 5, Issue 3.2, 151-158 pp. 
  4. Bite, I., & Zvingule, S. (2017). Autiskā spektra traucējumu pazīmes, dzīvesspēks, trauksme, depresija un bezdarba ilgums bezdarbniekiem. Baltic Journal of Psychology, 18, 119-133.
  5. Lapsiņa, I., & Bite, I. (2016). Pirmsskolas vecuma bērnu receptīvās valodas traucējumi un uzvedības izpausmes sastībā ar mātes pieeju audzināšanai. Latvijas Universitātes raksti, Latvijas Universitāte, 810, 81.-95.
  6. Broka, I., Damberga, I., &Bite, I. (2016). Pacientu apmierinātība ar psihiskās veselības aprūpi Rīgā. Latvijas Universitātes raksti, Latvijas Universitāte,. 810, 109.-122.
  7. “Konsultēšanas un psihoterapijas teorija un prakse”. Redaktores: I.Bite, K.Mārtinsone, V.Sudraba, Rīga, Zvaigzne ABC, 2016, 624 lpp.